Het grote "Omega Only" topic

Groen en grijs is toch wel een lekkere combi.

25 likes

Hallo allemaal,
Mijn naam is Rob en ik ben nieuw op het forum! Ik zal me nog even officieel voorstellen in het daarvoor bestemde topic! Ik heb wel vast een vraag over de Omega de Ville: Hebben deze altijd een gegraveerd dorpje op de achterkant of zijn er ook callibres die dat niet hebben?

Nee hoor. De villes hebben.dat niet altijd.

Ik keur het goed! Nice! :call_me_hand:t2:

Ik vind de nieuwe Seamaster professional 300m toch wel erg gaaf.
Vooral de blauwe.

Dit is het horloge normaal.

En hier heb ik met Photoshop de rubberen band van de grijze erop gezet.

Staal is toch wel mooier maar die rubberen band zou ik er wel bij kopen denk ik.

6 likes

Ik wacht eens af wat de prijzen in het grijze circuit gaan worden, afhankelijk daarvan upgrade ik misschien wel

Actueel plaatje

16 likes

Fijne woensdag👍🏻

16 likes

De nieuwe aanwinst, met dank aan @Rmen9

28 likes

31 likes

Fijne avond!

13 likes

Schitterend! :heart_eyes:

1 like

Tijd voor koffie en mijn (ik heb weer een nieuwe term bijgeleerd vandaag door @BuckAngel) “meest mannelijke horloge” :wink::+1:

22 likes

Dat cupje cafeïnevrij daar tussenin is niet echt mannelijk hoor!

8 likes

Haha, die zijn dan ook letterlijk voor als m’n schoonmoeder op bezoek komt :joy:

7 likes

:joy::joy:

2 likes

Ik wil dus al tijden een mooie Omega vintage (seamaster) in dit topic posten, maar mijn zoektocht duurt nog altijd voort. Dan kom je zo nu en dan ook nog wel eens iets opmerkelijks tegen.

Lijkt er eentje schitterend, zie je opeens een opmerkelijke case back. Ik heb dit nog nooit gezien, het lijk wel of iemand zelf creatief bezig is geweest.

Ik zou bijvoorbeeld een Omega kroontje verwachten onder het zeepaardje, en meestal zit er ook een cirkel omheen, niet? Of zou iemand te fanatiek aan het polijsten zijn geweest ?

Ik zag al menig twijfelende Speedy liefhebber hier (“zal ik het doen…of zal ik het niet doen”?:thinking: ) en daar hoor ik ook bij! :shushing_face:

De vinger zit nog steeds losvast aan de trekker van mijn baby Glock…

Links mijn daily driver…en rechts zijn 19 jaar jongere Safieren stiefbroer…tjah… :roll_eyes:

13 likes

Nog steeds een geweldig horloge.

22 likes

De mijne gaat nooit meer weg!

16 likes