Het grote "Omega Only" topic

Aan de lume te zien is dit een originele en geen WatchCo :ok_hand:

Nee hoor, dit is “gewoon” een WatchCo, lume is veel te wit, is gewoon een nieuwe plaat.

Prijs is ook correct voor een watchco maar was zo’n 3000/4000 hoger als het een originele met tritium betrof.

2 likes

14 likes

Omega pre bond 200m voor vandaag.

17 likes

19 likes

21 likes

PO 8900 Blue!

25 likes

Kwam deze echte limited (57 stuks) net tegen op de site. 45.000 euro en niet echt mooi (vind ik dan)

Ik zou ervan willen maken :

1 like

4 likes

Ook maar weer eens een foto’tje.

Pieter.

18 likes

18 likes

Nou - ben blij met je reactie RJ! Dus dat was het waarschijnlijk wat me toch een beetje tegenhield van een like. Vond hem wel mooi en toch ook weer niet van die kwaliteit die ik bij de mijne wel ‘proef’. Even los van de datum dan…
Blijft soms lastig om er de vinger op te leggen wanneer iets het net niet is, vind ik…

10 likes

Dit blijft ook een topper.
Mocht iemand een PO 42mm willen ruilen voor een Pelagos dan hoor ik dit graag.

Moet er toch eens van komen.

1 like

Omega Seamaster 300m

12 likes

13 likes

Tja daar stond ik dan met de Speedy om de pols trots als een pauw, net een 6 maanden oud en nu alweer afgeleverd bij een nieuwe eigenaar. De klik was er wel maar…….eenmaal geroken aan de Submariner 116610LN gaat die binnenkort het toneel bestijgen. Nieuwe eigenaar had de nieuwe GMT batman om de pols en wat een geweldige klok. Ik was bang dat 40mm mogelijk iets te klein was maar nee hoor perfect om de pols en wat een genot om er naar te kijken. :+1:

4 likes

Seamaster De Ville, eind jaren '60, gouden handwinder. :slightly_smiling_face:

Prettige avond!

21 likes

Prachtige staat, pfff :heart_eyes:

1 like

Goedemorgen

24 likes