Het grote "Omega Only" topic

Haha Ik doe het rustig aan ivm een andere grote aankoop.
Deze mag even blijven :sunglasses:

1 like

Enige tijd terug oproepje gedaan dat ik interesse had in een omega 2254.50.
Vervolgens diverse aanbiedingen gekregen.

Wezen kijken bij forumlid @keet Dank daarvoor. Was toch niet helemaal wat ik wilde. Ook @EVH bood de zijne aan.
Mooie set👌

Tegelijkertijd kwam ik een nieuwe 2264.50 tegen.
Complete set en NL geleverd:

In eerste instantie niet waar ik op zoek naar was…
wel nieuwstaat en full set.
Quartz?
Na wat wikken en wegen heb ik besloten om het te proberen.

Nu dus een Seamaster professional om de pols. Ben benieuwd of ik mij ga “ergeren” aan de tikkende secondewijzer.

In de collectie met de speedmaster en de explorer nu wel vertegenwoordigd of meerdere fronten. Quartz, handopwinder en automaat.
Duiker, chronograaf en alpinist/alleskunner.

23 likes

14 likes

Mogguh😎

14 likes

Supermooi man. Gefeliciteerd.

Deze Omega opruiming is bij Jonge Poerink Juwelier/Horloger in Hengelo Overijssel.

(Foto met toestemming)

7 likes

Die aqua terra is scherp geprijst! En overigens ook de interessante naar mijn mening van de 3.

4 likes

Klopt, deze juwelier was Omega dealer, deze drie horloges zijn de laatste Omega’s die over zijn. Ze staan ook niet meer in een vitrine, voor belangstellenden halen ze ze even tevoorschijn. Ook de blauw/grijze “De Ville” met streepjes indices vind ik wel fraai.

1 like

En het is een Omega vintage trio inmiddels.
De blauwe Conny van @goedie is binnen.
Zit een vuiltje op de wijzerplaat wat er nog af moet worden gehaald, maar dat mag de pret niet drukken.

25 likes

Schitterend! Vintage Omega Constellations zijn toppers! :grin::+1:

1 like


1 meter diep maar toch👌

22 likes

Geweldig Remco! Alledrie heel mooi. De linker is mijn favoriet.

1 like

18 likes

Prachtig trio! Hoe bevalt die chronostop?

1 like

Au. Pijnlijke vraag.

De Chronostop heb ik nog niet gedragen :see_no_evil:

Afgelopen weekend naar een festival een G-Shock gedragen. En doordeweeks wint de verse Zenith.

Ik kan het je dus nog niet vertellen.
Zou ik teveel horloges hebben … :thinking:?

Ben ik op m’n vrije dag een boek aan het lezen, gaat het over een Omega horloge, alleen… wie kent het model😀:

5 likes

:joy: oeps!

Het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk: zo geraak je alleszins niet uitgekeken op je verzameling. En de bandjes gaan langer mee :wink:

1 like

Een Omega oyster???

2 likes

Wordt hier geen Rolex oyster bedoeld?

2 likes

Degene in het boek die het horloge heeft geschonken is de president van de V.S., dus dus die zal Omega en Rolex wel onder druk hebben gezet om samen te werken😀.

3 likes