Het grote "Omega Only" topic

Werkt die app en beetje? En zo ja hoe werkt ie? Moest inloggen met Facebook dus was afgehaakt :sweat_smile:

Ik heb de app verwijderd. Gaf ineens +33,5 seconden aan, terwijl dit in 2 weken tijd nog geen 10 sec afwijkt. Dus ja, een Seamaster is zeer nauwkeurig.

Synchroniseren en 24uur later check doen, heel gemakkelijk. Ervan uitgaande dat ‘hun tijd’ geen afwijking heeft, was ik blij met het resultaat. Binnenkort nog een keer meten wat de afwijking is na een dag in de winder.

Inloggen kan ook zonder Facebook overigens.

Ik gebruik https://time.is als referentie. Heb last van COSC-OCD en check mijn SMPc dagelijks… Sinds 1 juli +0,5 sec/dag :hugs:

2 likes

Hoi…
Ik kom hier mijn hengel uitgooien… :grin:

Weer in huis na een “kluiswissel”. Blijft een knaller.

18 likes

Hallo ik weet niet of dit de juiste plek, maar ben redelijk onbekend op het forum en in het wereldje dus ik probeer het maar.
Ik kom bijgaande Omega tegen. Ik vind hem persoonlijk erg mooi maar weet niet of het origineel is. De prijs wijkt nl. af van andere Omega horloges die ik tegenkom. Wat zijn zaken waarop ik moet letten?

1 like

Deze is helemaal in orde, wordt verkocht door een betrouwbaar forumlid ! @royke74 graag wat uitleg :+1:t2:

Prachtig. Zou zo maar eens kunnen ooit… als ik groot ben.

1 like

Mmmh … Materiaal Goud, Bandje Goud???

1 like

Dat klopt niet maar ik weet dat dit horloge verkocht wordt door @royke74 voor een vriend van hem dus daar twijfel ik niet aan !

2 likes

Ja klopt… verkoop m voor een goede kennis. Hij weet niet veel van horloges , deze omega had issues maar die zijn door een HF horlogemaker opgelost. Horloge is 100% origineel en dus ok :wink:
Het is niet mijn eigendom dus vandaar niet hier aangeboden

2 likes

Verguld logo id sluiting idd … dat hoort bij mijn weten ook zo bij deze SMP :wink:

2 likes

Vanavond deze:

20 likes

Prachtig. Ondanks dat ik er nooit een gehad heb, voelt dit voor mij als zo’n ex die je huidige relatie weer op zijn kop zet. Ik overdrijf, maar mijn zwak is groot. Samen met de sub nd, zijn dit de enige horloges die mijn keus voor de GMT nog weleens laten wankelen.

2 likes

Doe dan toch maar de Sub.

Begrijp me niet verkeerd, die Omega is cooler dan de Sub & GMT gecombineerd, maar jij hebt niet genoeg pols om een Speedy te dragen.

Zo, het begon oprecht als een aardig iets, maar als ik het teruglees zitten er net zoveel beledigingen in als goedbedoelde tips :thinking:

1 like

:heart_eyes:

4 likes

Ik vind de Dark Side niet veel groter dragen dan een moderne Sub of GMT. De Dark Side is een kleine 42mm op de bezel maar heeft veel smallere lugs dan de Sub.

Vergeleken met de 14060 is het wel een groter verschil.

2 likes

Thanks!

En inderdaad, de DSOTM draagt niet veel groter dan een moderne GMT.

3 likes

Speedy Monday…:wink:

13 likes