Het grote "Omega Only" topic

Volgens mij alleen te koop in Japan.

6 likes

Welke polsmaat heb je als ik vragen mag? Viel die 42mm groot? Ben zelf zeer gecharmeerd van de versie met rubberen band.

C-shape Constellation met fluted bezel,
Blijft smullen (en excuses voor de stofjes)

12 likes

10 likes

Ik ben van plan om mijn eerste horloge te kopen en de keuze is gevallen op de Omega SMPc. Het plan is dan ook om dit uurwerk de rest van mijn leven te dragen.

Nu weet ik niet waar ik het best deze horloge kan kopen, zelf heb ik al gekeken op Chrono24 waar de prijs rond ongeveer 2500 euro ligt voor een nieuwe. Is dit wel te vertrouwen, of kan ik best deze horloge ergens anders kopen? Alvast bedankt!

Staat een mooie te koop hier

1 like

Als je een blauwe zoekt in nieuwstaat uit 2017 heb ik er wel 1. Moet je me maar een PB sturen :slight_smile:

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: 42mm toch?

1 like

Ik vind dit echt de mooiste Planet Ocean!

1 like

Ziet er idd mooi uit

1 like

Als je er een in nieuwstaat kan vinden waar de kop al af is, die je gewoon af kan halen, zou ik daarvoor gaan. Dus ik zou inderdaad @willemC lief aankijken.

Willem, mag ik voorzichtig concluderen dat fotograferen niet je allergrootste talent is? Ik vind de seamaster in het echt toch een heel klein beetje mooier dan op jouw foto’s :wink:

3 likes

Hahahahhaa dat is een commentaar dat ik idd vaker te horen heb gekregen :laughing: ik zal dit weekend eens fotos bij daglicht maken. Misschien een keer een cursus fotograferen voor dummy’s volgen haha

1 like

Begin inderdaad even met het uitschakelen van de flitser. Dan is die cursus denk ik niet meer nodig.

1 like

Note to self: 's avonds geen verkooptopics meer maken. Thanks :wink:

1 like

Dat duo hoop ik ook over niet al te lange tijd te bezitten (de Speedmaster is er al). Wel nog heel lichte twijfel tussen een zwarte of blauwe SMPc, maar ik denk dat voor mij zwart wel de beste keuze gaat zijn :slight_smile:

2 likes

Idd de 42mm versie.

1 like

En de blauwe Conny mag ook even in het zonnetje worden gezet :sunglasses::grinning:

11 likes

Nietes.


:wink:

13 likes

Ik dacht hetzelfde :sunglasses::+1:

1 like