Het grote "Omega Only" topic

Beauty

1 like

Hier op het forum een overvloed aan speedmaster en seamaster

In het “wild” kom ik ze echter nooit tegen

4 likes

Op de school van mijn kinderen loopt een echtpaar met matching seamasters. Hij een smpc een zij een smp 28mm. Verder zie je ze inderdaad zelden ‘in het wild’

2 likes

Heb de hele set gezien in Tokyo. Vooral deze panda erg mooi

Mooi hoor ! Ik heb nog een bandje liggen die volgens mij op de originele uit de jaren 60 hoort… en op de Seamaster met 19mm Endlinks. Hij is 72 gestempeld

2 likes

Ik meen dat de 1067 origineel geleverd werd met de Seamaster 120 en in uitzonderlijke gevallen in Zuid Amerika en Azië af en toe op Speedmasters

1 like

Kenden jullie deze Porsche Limited Edition Omega, “soort van” Dark Side of the Moon? 100 van gemaakt? Ik had 'm nog nooit gezien. Staat er 1 te koop voor veel geld op OF

https://omegaforums.net/threads/porsche-omega-pca-limited-edition-of-99.83413/

4 likes

Dank voor plaatsen. Vind het geen 19 k waard
Ik vind het horloge er ook niet in mint condition uitzien?!

1 like

Helemaal mee eens.
LE gekte.

2 likes

Hier ook maar even de Seamaster op rubber dr in gooien :joy:

14 likes

Omega niet aanwezig bij Baselworld 2019
Geheel Swatch groep niet meer :cry:

1 like

Waarom? Erg wazige verklaring in het artikel…

1 like

Hoge exhibition fees en een sneer naar de organisatie mbt het nieuwe pand dat blijkbaar is neergezet.

1 like

Vind dit toch wel een gave combi.

Zit er regelmatig aan te denken om mij Oris DG (die ik te groot vind) te vervangen voor een SMPc op Speedmaster band en rubber

2 likes

Ik zeg doen! Erg comfortabel op rubber en geeft het gelijk een heel andere look :ok_hand:t2:

1 like

Soms vind ik het mooier dan op staal
Alleen zo exorbitant duur die originele omega banden :money_mouth_face:

1 like

Daarom de Zealande rubberstrap. Nog niet aangeschaft? Ik zeg ook gewoon doen :muscle:t2:, krijg je geen spijt van!

2 likes

Ja ga ik zeker doen

1 like

Doen! Super combinatie! Geeft de SMPc een totaal andere look and feel.

8 likes

Zal een NATO band ook goed staan?

1 like