Het grote "Omega Only" topic

Net als “kleren maken de man” maakt het bandje het horloge! Staat erg mooi zo. :smile: :+1:

1 like

Nog maar even samen van het zonnetje genieten

6 likes

Seamaster 1977 quartz cal 1342

Na 15 dagen

2 likes

Fijne dag!

15 likes

MK40 :+1:

15 likes

13 likes

Kan iemand mij vertellen waar ik de prijs kan vinden van een stalen band voor de Omega Speedmaster Moonphase 304.33.44.52.03.001

Is namelijk alleen te koop op leer. Ben benieuwd waar ik eventueel een stalen band kan kopen…

Even zoeken naar de andere uitvoeringen/kleuren van deze Moonphase. Die worden nl wel op staal geleverd.
Volgens mij een 6-700 euro.

1 like

De zwarte wordt op staal geleverd, maar dan nog geen idee waar ik zo’n band los kan vinden. (horloge is nog niet gekocht hoor, maar beetje voorpret mag wel)

Ben bang dat je de stalen band enkel kan verkrijgen via de AD of het grijze circuit :thinking:

1 like

Ok, via de ad hadden ze het over 1100 ofzo. Dat vind ik echt teveel.

1 like

Vandaag deze Chronostop weer om;
Leuk ontwerp, gave wijzerplaat en lekker symmetrisch.

22 likes

Dat is een aparte
BijZonder fraai

Enigszins jaloers :shushing_face::rofl:

1 like

Deze alweer…:wink:

21 likes

Blijf de verkleurde indexen prachtig vinden! Het was niet een heel vroeg (van voor 97) exemplaar toch? Omdat het wel zo verkleurd is… zou je niet verwachten mocht het Luminova zijn…

1 like

Dank je, vind het zelf ook schitterend. Volgens mij is dit exemplaar net een beetje uit die periode eind 96, begin 97. Wat wel jammer is, is dat de bezel en wijzers ooit bij een service zijn vervangen. Die verkleuren dus nooit meer zo mooi.

13 likes

Deze dan ook vandaag hier maar even posten. :sunglasses:

18 likes

24 likes