Het grote "Omega Only" topic

Jep
Ik heb vorige week zaterdag deze gesp laten monteren en gekocht bij Van Baal Juweliers in Nijmegen.

Top

2 likes

Is dit de verstelbare clasp van de Planet Ocean of is dit de clasp van de nieuwe Seamaster die pas net uit is?

1 like

Ehhhh, ik heb hem gekocht voor de Seamaster 300 divers. Geen idee of ie ook op de PO past?
Niet de nieuwste versie SMP, mijn horloge is van 2015. Ik meen dat ie nu standaard op de nieuwe versies zit met stalen band dan.

1 like

Dat het niet de nieuwste Seamaster is dat zie ik, heb hem zelf ook :wink:. Ik heb het over de clasp. Voorheen kon je ook zo’n verstelbare clasp kopen die was dan van de Planet Ocean serie en past ook op de SMPc. Ik was benieuwd of dit de clasp was van de nieuwe Seamaster en zo ja of daar verschil tussen is :slight_smile:

Geen idee! :roll_eyes: Heb het partnummer evt wel voor je? Heb eerst gezocht op het Omega forum in de UK. Toen ie hier toevallig in t blauwe deel langskwam heb ik snel toegehapt. Wist dat ie zou passen, had op een identiek horloge gezeten nl.

2 likes

Partnummer op het zakje is: 117STZ001154.

1 like

Gister deze even omgehad van een vriend.
Erg mooie dresser. Ondanks dat er een datum op zit :stuck_out_tongue_winking_eye:

10 likes

Deze fraaie Connie heeft m’n huis alweer verlaten.
Overgenomen door een vriend (en passief forumlid), die 'm vast met stijl gaat dragen. De bijpassende hipsterbaard en kledingstijl waren al geregeld :wink:

15 likes

Vintage omega :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

22 likes

Die linker …:sparkling_heart::sparkling_heart:

2 likes

Heb er nu een besteld met 3 verstelmogelijkheden. Deze is net zo groot als de originele clasp qua lengte. Wel ietsje dikker maar perfect voor mijn polsjes :smiley: hoe bevalt het??

Ik ben er erg blij mee, comfortabel hoor. Nog bedankt hè ! :grinning:

1 like

Deze komt mijn kant op!

:slight_smile:

34 likes

Deze ga ik eerdaags ophalen.

6 likes

25 likes

Gaat dit weekend in de verkoop, waarschijnlijk een blauwe Tudor BB41 ervoor in de plaats. Ben erachter gekomen dat ik chrono’s toch iets te druk vind en meer van de wat eenvoudigere horloges ben, daarom heb ik ook 2 Meistersingers :wink:

12 likes

prachtig model dit !

Mooi! :ok_hand:

1 like

Mijn ‘Great White’ krijgt op dit moment een onderhoudsbeurt.
Geduldig zijn is nooit een goede eigenschap van me geweest… :wink:

13 likes

Ik wil graag een Omega lifetime “The Ocean edition” magazine, kun je dat gewoon aanvragen via een mail naar Swatchgroup Eindhoven of hoe zit dat?