Het grote "Omega Only" topic

Je had hem verkocht toch?

Is er nog :slight_smile:

1 like

31 likes

Beautiful, Dark Side of the Moon?

1 like

Klopt. Draagt lekker.

1 like

Kwam dezeSeamaster 300 tegen in een review en toch ook wel erg lekker m.i.

Shortlist 2019:

  • Black bay 58
  • Seamaster 300
10 likes

Mooi ding die Seamaster 300 maar de fake patina vind ik wel erg lelijk. Hoe gaaf zou het zijn als Omega de vintage Seamaster 300 militairy zou herintroduceren zonder fake patina!

2 likes

Heel gaaf :heart_eyes:

1 like

Ik poets het glas van mijn plexi horloges een of twee keer per jaar. Juist omdat krasjes zo makkelijk uit te poetsen zijn stoor ik me er niet zo aan.

Mijn Speedmaster heeft ook wel weer wat krasjes op het plexiglas onderhand. Maar niks dat me irriteert dus voorlopig doe ik er niets aan.

2 likes

Vandaag maar weer eens de De Ville ,krijgt te weinig draagtijd.

10 likes

Snap wat je bedoelt, Ik vraag me af of het irl minder is dan op deze foto. Bij deze hieronder vind ik het iig zelf minder aanwezig.

10 likes

Hangt erg af van het licht/de lichtval. Ik heb me er nooit aan gestoord, maar als je er niet van houdt is deze niet voor jou.

3 likes

Wat ik vooral ook niet mooi vind aan dit model is dat de indexen lager liggen dan de dial, een soort sandwich effect:

5 likes

Als ik die onderste foto zie vind ik 'm nog mooier haha

Ieder zijn ding :slight_smile:

Jij hebt 'm?!?!

1 like

De neppe patina staat me tegen al valt dat irl wel mee. Vond deze groter dragen dan de speedy pro trouwens.

2 likes

[/quote]

Jij hebt 'm?!?!
[/quote]

Niet meer.

1 like

@tompj Hoe beviel deze jou?

:point_up_2:

1 like

Ik vond hem heel mooi. De band een beetje te bling en ook wat scherp aan de randen, wat een beetje ten koste van het draagcomfort ging. Niets extreems, gewoon een klein puntje. Ik vind hem verbazingwekkend goed op leer gaan.
Uiteindelijk laten gaan toen er (meen ik) een Seadweller kwam. Al met al gewoon een prachtig ding!

10 likes

16 likes