Het grote "Omega Only" topic

Ik heb 'm nog maar enkel geprobeerd bij de AD, maar dat ging vlot vond ik? Gewoon je duim erop en de zijkant van je wijsvinger eronder en zo van boven naar beneden de kroon laten draaien. Met je vingertoppen is’t inderdaad maar prutsen.

Ik heb geen, dus ik zal de discussie verder aan de ervaringsdeskundigen laten :wink:

1 like

Kan het zijn dat je vergeten bent een foto bij je bericht te zetten? :sunglasses:

Ps zelf heb ik geen handopwinders, ben toch een tikje bang dat ik vergeet het ding op te winden en dat dan voor mij de tijd stil komt te staan. Maar 't zal wel een kwestie van wennen zijn?!

1 like

Haha. Je hebt gelijk. Zonder foto is het niks waard.

Op een AVW Denim Strap nu.

10 likes

Ik moet ook gewoon niet zo eigenwijs zijn om het op de pols proberen op te winden. Van de pols af gaat het inderdaad makkelijker op jouw wijze (maar nog steeds niet ideaal :wink:)

1 like

Haha ik kan geloven dat je staat te popelen om 'm om te doen, maar het gaat inderdaad vlotter ervoor :wink:
Er komt hier een Speedy deze zomer, dus ik zal’t weten te zeggen hoe het mij bevalt. Oh en ehh… prachtige aanwinst, proficiat! :heart_eyes:

2 likes

Systematisch je hem omdoet mooi opwinden. Zoiets vergeet je niet :stuck_out_tongue:

1 like

Opwinden is geen probleem, wel met de klok meedraaien dus van beneden naar boven. De tijd zetten en de kroon uittrekken kan wel een pijn zijn met dikkere vingers. Maar ach het went :+1:

1 like

En als je het wel consequent vergeet dan maakt het gelet op je staat van dementie ook niet meer uit :joy::wink:

2 likes

Je wijsvinger naar beneden, dus de kroon draait inderdaad naar boven. Tis hoe je het bekijkt :slight_smile:

Ja na de post dacht ik ook van tja te zien hoe jet bekijkt :crazy_face: scuzzi

1 like

Hier, een plaatje om het goed te maken :rofl: (niet van mij :disappointed_relieved:)

13 likes

Omdat ie ubercool is (vind ik dan)

16 likes

Bij deze een leuke omega uit de goede jaren 50! zal jammer genoeg niet lang bij me mogen blijven maar daarom draag ik hem niet minder graag!

6 likes

25 likes

Spuuglelijk ding mijns inziens. Al dat rood kan wat mij betreft wel wat minder. Hoog PIMP gehalte haha

1 like

Ik moet @RLC hier wel gelijk geven… een beetje heel erg too much dit…

Past er mooi bij :rofl:

Alle gekheid op een stokje. Hij kan wel mooi zijn maar niet iedereen heeft een stijl die dat aan kan. Zo ken ik ook iemand met een Cartier Pasha die hem op een manier draagt waar ik niet mee weg kom.

2 likes

Mooi pakkie :+1:t2:

Speedy Tuesday

11 likes

Nog net op tijd voor een Speedy Tuesday :wink:

5 likes