Het grote "Omega Only" topic

28 likes

Bestaat er ook zo iets als een Seamaster Wednesday? Ik ben er klaar voor! :rofl:

12 likes

Blijft toch 1 van de mooiste duikers…

25 likes

Eensch, maar de 2500 versie vind ik nog net een tikkie mooier!

2 likes

Deze bedoel je? :wink:

8 likes

Nee, deze


:grinning:

21 likes

Al bijna 2 jaar in bezit maar draag hem nog steeds met plezier.

7 likes

Inderdaad de PO XL ja. :+1:

Ook mooi hoor maar vind de XL mooier voor mijn pols.

1 like

Heel bescheiden, mijn eerste Omega en ik vind hem gewoon mooi.

10 likes

Tijd voor zon en korte mouwen, krijgt de PO weer wat liefde

19 likes

:heart_eyes:

12 likes

Dat is hij ook!

Einzeiger. :thinking:

1 like

Haha, ja ik zag het later ook. Klopt nog aardig ook volgens mij, vijf over één. Vriend van mij heeft zo’n Meisterding. Ik kan er lastig aan wennen. Ben toch gewend aan de grote en de kleine wijzer. :wink:

1 like

Schaamteloos mijn foto even herplaatsen. :sunglasses:
Wat is Omega eigenlijk toch een mooi merk! Ik ben met een scheef oog eens aan het kijken naar wat andere Speed- en Seamasters en ben telkens weer onder de indruk. Vind de nieuwe PO prachtig, de Speedy MKII uiteraard maar ook de opvolger van mijn eigen Seamaster zou me wel passen. Feest. Gelukkig heb ik al een knaller!

18 likes

Even een pocketshot van de 2018 Seamaster Blauw.

27 likes

Hier ook eens posten. Mijn cosmic.

16 likes

Zit er qua draagcomfort nog verschil in met het vorige model?
Het nieuwe model staat bij mij ook op het lijstje, alleen nog nergens nieuw gezien voor een mooie prijs.

Staat heel fraai. Welke maat pols heb je als Ik vragen mag. Ik heb vd week er ook een gepast maar vond m nogal groot (zie foto). Bij jou lijkt dat helemaal niet zo?

3 likes

Draagt zeer comfortabel. Hoewel hij een fractie groter is dan het vorige model heeft de band kwalitatief en optisch een kleine upgrade gekregen én deze is natuurlijk voorzien van de verstelbare sluiting zodat je de band eenvoudig íets kan verstellen.

Overigens kan je op het “oude” en ook prachtige model natuurlijk ook zo’n sluiting er los bij kopen.

1 like