Het grote "Omega Only" topic

Beetje goud is niet zo fout

4 likes

Inderdaad :joy:

1 like

Wat is een goede prijs voor een Seamaster diver 300m van 1 a 2 jaar oud? In uitstekende staat.
De kleur zal niet veel uit maken toch?

Beetje aan het oriënteren.

2 a 2.1k

Dat gaat ook best hard naar beneden dan🤭

Bedankt!

Crosspost

8 likes

Voor 700 meer heb je ook een nieuwe!

Gr. Teaveler.

Voordat ik het hele topic door ga pluizen… Ik ben benieuwd of mensen de Seamaster Aqua Terra (quartz) hebben. Zo ja, hoe bevalt deze?

Klopt, dat is ook een optie, alleen een beetje vervelend dat zodra je een nieuwe koopt, de volgende dag de kop er al af is.

Zeer zeker. Heb hem toevallig ook te koop staan.

1 like

Net mijn derde Omega binnen. Dit keer een Seamaster Polaris Automatic Chrono uit het jaar 2000. Titanium horloge, maakt hem dan ook superlicht. Met zijn 41mm prima draagbaar. Gekocht met originele doos en garantiebewijs. Garantiebewijs is niet meer geldig…

3 likes

Gaaf die twotone kast!

vandaag deze beauty aan mijn collectie toe
gevoegd. Is nog mooier dan op de foto.

7 likes

Ja en bevalt prima.:sunglasses::sunglasses:

8 likes

Ja, heb ik meer dan 5 jaar bijna dagelijks om de pols. Ik heb de 36mm (mid size) variant met sunburst dial - ooit gebruikt gekocht voor een mooi prijsje. Hij is prachtig afgewerkt en ziet er luxe uit met niet te veel “bling”. Als ik naar andere horloges kijk in de etalage van de juwelier, dan zie ik onder de prijs van een Datejust zelden iets dat er beter uitziet. Ik draag 'm net zo makkelijk met een pak als met een t-shirt. Het grappige is ook, dat hij niemand opvalt. Dat vind ik fijn - ik hoef niet steeds opmerkingen over m’n horloge te horen :slight_smile:

1 like


De “Peter Blake” bevalt mij meer dan prima :ok_hand:

24 likes

Heel mooi. Mooier dan de latere SMP’s voor mij.

Is de bezel vervangen tijdens een servicebeurt?
Ziet er gloednieuw uit!

1 like

Na een uitgebreide revisie van het uurwerk, heb ik mijn Constellation weer terug. Blij mee!



24 likes

Ik heb de Smpc ook gehad maar deze bevalt mij beter. Vooropgesteld dat de Smpc echt een gaaf horloge is hoor maar deze spiegelt wat minder en ik vind de wijzers mooier.

Geen idee eigenlijk of de bezel ooit eens is vervangen. Het horloge zelf een week of drie in bezit. De kroon is vorig jaar wel vervangen.

1 like