Het grote "Omega Only" topic

Rainbow dial :rainbow:

21 likes

mumbai special??? :crazy_face:

Dr mijne, mij ook :+1:t2:

In de praktijk eerder rond de 2.4 vind ik!
Nieuw 2.7-2.8 :face_with_raised_eyebrow:

(I want one :roll_eyes:)

Weiiiiinig kans. 2k. 2.2k+ waarin 2.2 echt een gelukje is.

De laatste SMP’s werden via HF (max 1 jaar oud) rond de 2.4 verkocht; ik doe nog wel eens navraag! :sunglasses: :shushing_face:

1 like

Verschil met nieuw wordt dan wel erg klein.

Qua bedrag past het volgens mij zakelijk precies in de WKR🤭

En toch worden dermate jonge seamasters niet voor minder aangeboden. Kijk maar eens op MP.

Heb overigens geen idee wat list is. Meende dat dit rond/boven 3k lag.

Ik heb mijne voor 2250 verkocht. Ook 1 jaar oud. Merendeel ligt meer rond 2400 idd

1 like

22 jaar oud, mijn eerste speciale horloge. Nog steeds blij mee.

12 likes

Hoi

Ik heb een speedy gekocht op 7/7/2018 bij Ridvan. Nu lees ik op de website van omega dat alle horloge gekocht na 1 juli 2018, 5 jaar i.p.v. 2 jaar garantie hebben. Mijn garantiekaart is ingevuld op 7/7/2018. Heb ik dan ook 5 jaar garantie?

Mvg

Ja

Officieel mag alleen een AD de garantiekaart invullen.

Maar deze ingevulde datum is wel geldig ?

Als Ridvan hem ingevuld heeft dan volgens mij niet. Maar als er een dealerstempel opzit en Ridvan heeft alleen de datum ingevuld dan kom je er denk ik wel mee weg

cross post :scream:

32 likes

Die Globemaster is echt heel gaaf. Kan geen Datejust tegenop naar mijn mening.

Als ik ooit ga trouwen komt er een two-tone Annual Calendar met bruine plaat ipv een ring :heart_eyes:

1 like

Op een leren band ben ik het met je eens.

Op staal is de Datejust veel beter. Easylink in de sluiting, maar vooral een veel mooiere aansluiting van de eerste naar de tweede link. Bij de Globemaster gaapt daar een “gat”.

2 likes

Ja stempel was al aanwezig…

1 like

Ik vind zelf de DJ iets verfijnder, eleganter misschien. De GM heeft gelijkenissen ja maar is uiteindelijk wat stoerder. Heb het geluk beide in bezit te hebben en ik denk dat ze goed naast elkaar kunnen :+1:t2:

Edit, ik heb het dan wel over een 16014 DJ in 36mm Jij waarschijnlijk over een moderne uitvoering :grin:

1 like