Het grote "Omega Only" topic

Nee is geen slijtage als je de foto inzoomt zie je dat er echt een 90 graden hoek zichtbaar is. Zal nog een foto plaatsen

Lijken mij 2 verschillende modellen die je toont (dames/heren?), er is mi. niets mis mee…

16 likes

8 likes

Dit is de oude Omega van mijn vader. Type ?
Iemand meer info.
Het lijkt geen echt goud te zijn en Quartz.

2 likes

Wel veel rood, maar toch wel een Klatsert. Kwam ik tegen op FB in de Omega groep.

4 likes

5 likes

Ik zou dit topic ff lezen…:wink:

Niet mijn mening uiteraard. Helaas nooit meer topics over Basel met foto’s. Tere zieltjes met hun copyright blabla.

https://www.horlogeforum.nl/t/nieuwe-regel-alleen-nog-maar-zelfgemaakte-foto-s/207243/3

Deze Panda verhuist zaterdag naar een ander goed opvangadres. Hij gaat gelukkig naar 1 van de grootste pandaliefhebbers van Nederland (na Marcel Boekhoorn natuurlijk):

@Utrecht2; geen stress, dit zijn eigen foto’s :grin:


27 likes

Lol, ik ben juist voorstander van alles delen he…:wink:

1 like

9 likes

Wat is ie mooi… en wat ben ik blij dat ik (opnieuw) voor deze panda mag gaan zorgen…!

3 likes

Beauty jongûh

1 like

Merci :ok_hand:

Deze toch liever als die nieuwere die je laatst had? Die was namelijk ook prachtig

De CK2998 was idd prachtig maar tóch gaat mijn voorkeur uit naar de Panda van @Bauhaus, dit vooral omdat:

  • De CK2998 een iets drukkere wijzerplaat heeft doordat er nog een donkere ring om de subdials heen zit
  • De CK2998 naar mijn idee nét iets te klein is met zijn 39,7mm tegenover de 42mm van de 35th Anniversary uitvoering
  • De 35th Anniversary ook een stalen band er bij heeft en de CK2998 niet

Kortom, de 35th anni draagt net iets groter, de plaat is iets rustiger en de stalen band erbij maken hem voor mij nét iets lekkerder.

Ik zet zaterdag wel een paar foto’s op t forum als hij weer om mn pols zit.

4 likes

Alstublieft, bij deze…

9 likes

Heel mooi!

Ik kwam deze tegen op Chrono24.

Wat vinden jullie van deze Speedmaster triple date?
Is de prijs netjes. Maar nog belangrijker zien jullie nog iets wat ik over het hoofd heb gezien, redail verkeerde wijzers etc. Alvast bedankt voor de hulp :hugs:

2 likes

3 likes