Het grote "Omega Only" topic

Graag gedaan jonguh :+1:

2 likes

Nog steeds blij mee :sunglasses:

15 likes

Niet van de pols te rammen! (Behalve even voor deze foto dan :wink:)

17 likes

Ondergewaardeerd Horloge, nog steeds.

Als iemand zijn Omega zat is mag hij gerust hierin:

5 likes

Heel mooi horloge, heb hem zelf ook, maar ik zou niet goed worden van de uitlijning van de insert tov de bezel. :nerd_face::crazy_face:

2 likes

Is er een reden dat ik deze niet hier op het forum tegenkom? :thinking:

5 likes

Daar ligt die Speedy van @Fate_Amenable_To_Change óók in denk ik! :shushing_face:

1 like

Ik geef het niet graag toe, achteraf waas dat zo stom. Ik zou 'm graag weer opvissen. Niet om te hebben, maar voor de verkoopwaarde. :grin:

Helaas.

1 like

Je ziet ze wel eens maar niet vaak; het is geen populair Omega model dénk ik zelf. :thinking:

Het is een vrij onopvallend horloge vwb design & uitstraling; misschien is dat de belangrijkste reden?

Het horloge staat ook niet op mijn wishlist en ik ben een Omega fanboy! :shushing_face:

Ai, dat klinkt niet goed!
Heb je er al hulp voor gezocht? :face_with_monocle:

1 like

Was voor mij eigenlijk juist het argument hiervoor te gaan! Gewoon lekker casual niet zo opvallend voor de zomer! Deze 40mm naast mijn oyster p 36mm vond ik best wel een combi!

1 like

Het is ongetwijfeld een geweldig horloge; ik vind Omega’s namelijk -in het algemeen- fantastisch afgewerkt met veel oog voor detail!

Het is hier niet verplicht een horloge te kopen dat populair is hoor; vooral kopen als het horloge bij jou past en jíj het mooi vindt! :+1:t2: :slightly_smiling_face:

2 likes

Sta op een wachtlijst :tired_face:, 5 maanden wachttijd…

:crazy_face:

1 like

Hahahahah

1 like

Whoeaaah, dat ziet er inderdaad niet uit zo. Kan die insert niet overnieuw geplaatst worden?

Prachtige band zeg

1 like

Planet Ocean weer om de pols, de Explorer zit op de winder na een weekje Normandië :sunglasses::+1:.

12 likes

20 likes

“Mooie” tijd Rob om daar te zijn tijdens de herdenking van 75 jaar invasie.
Nog iets van meegekregen, of misschien zelfs om die reden er om deze tijd naar toe gegaan ?

Groet van zijn broertje. :wink:

9 likes