Het grote "Omega Only" topic

mijn vader wilt deze misschien gaan verkopen maar heeft geen idee kwa waarde. Ik ook niet. Hij is ongedragen en compleet. Enige schattingen?

3 likes

En staan er een boel op chrono24 waar je de prijs enigszins van zou kunnen afkijken. Dat gezegd hebbende is het niet de meest courante lijn volgens mij, dus of die prijzen reëel zijn op de particuliere markt is een tweede. Ik denk het eerlijk gezegd niet.

1 like

Bij de prijzen op Chrono24 denk ik vaak, als deze prijs concurrerend was dan zou het horloge verkocht zijn…

3 likes

Soms wel, soms niet. Mijn Omega Globemaster heb ik bijvoorbeeld van C24 getrokken voor ver onder de prijs waarvoor hij in Nederland bij de AD’s en grijze dealers te vinden was op dat moment.
Maar bij dit soort modellen ben ik dat zeker met je eens. :+1:

2 likes

Rond de 2 a 3k

Heel mooi! Aqua terra quarz?

1 like

Inmiddels ook trotse eigenaar van mijn Aqua Terra. Nu nog even op zoek naar een mooie lederen band.

30 likes

Prachtig horloge!

1 like

Dat is in mijn ogen DE mooiste AT.

Brushed band , mooi formaat , datum venster met kader , verticale lijnen icm met blauw…

Zoveel mooier dan de moderne AT’s

2 likes

Ook met witte teak dial zijn deze mooi, maar blauw is ook zeer knap

1 like

Precies!

1 like

Benader KO even heb ik gisteren nog een band van binnen gekregen TOP.:+1::+1:

4 likes

Yes 36mm variant :ok_hand:t2:

2 likes

Absoluut eens. Ik vind de gepolijste schakels in de band, enigszins goedkoop overkomen eigenlijk. En inderdaad het kadertje om het datumvenster vind ik ook mooier dan zonder. Toch vreemd dat bij een nieuw model dit achterwege is gelaten…ik heb dan wel weer geen master uurwerk. Van wat ik zo heb begrepen heeft dit voornamelijk uit te staan met de mate waarin deze anti-magnetic zijn?

Oei, die is wel erg mooi inderdaad. Is dit echt alligator leer?

Ja hoor. Hier nog een voorbeeld van KO.


Roggeleer.

4 likes

Om je een idee te geven:


Ze doen het er goed op!

7 likes

Te lang dit topic gemist. Wat zijn er toch veel mooie Omega’s.
Een van mijn favorieten nog even op een mooie locatie.

9 likes

Tijd voor een verstelbare clasp :expressionless:

7 likes