Het grote "Omega Only" topic

Ik heb het niet over draagcomfort. Ik vind het gewoon lelijk. Dan heb ik het niet over de Mark 2, die heb ik immers zelf.

1 like

Moet het echt met de rest eens zijn. Mark II is echt een klok die qua looks op staal hoort. Het zal vast lekker dragen op leer maar ik vind het echt geen gezicht. Zoveel mensen, zoveel meningen dus lekker zou houden als jij het top vindt!!!

Vond de Mark II echt top, had m’n Racing moeten houden.

1 like

Gelukkig wisselen is nog al eens snel gedaan. En El_penumbra alles is te koop :wink:

1 like

Nieuwe model is veel te groot voor m’n kinderpols.

Oude racing gehad en twee x een gewone Mark II. Nu vind ik ze (zoals alle ouwe Speedy meuk) veel te duur.

145.0022

12 likes

Iig niet voor de leren band die er nu op zit :wink:

Sorry deze snap ik even niet?

Dat ie niet is ‘geboren’ voor de leren band die jij erop hebt/had zitten.

Omega Seamaster Cosmic 2000 uit 1973 overgenomen van Luuk (Number4)…

Enorm leuk klokje! Ben aangenaam verrast. Misschien iets aan de kleine kant voor mijn flinke polsen, maar staat denk ik niet verkeerd.

12 likes

Mooi klokje misschien eens op staal proberen oogt dan wat groter.

1 like

Leuk. Maat is prima. Dat hij wat kleiner is hoort gewoon bij het horloge. Alleen de band is teveel gevuld naar mijn mening. Moet een meer vintage ongevulde band op, maar wel zeker leer.

1 like

Dank Tom :thumbsup: Ik ga nog eens rustig op zoek naar een mooie nieuwe band…al vind ik deze ook niet lelijk.

1 like

Ps toevallig nog suggesties vwb een leuk bandje?

Mooi! Dit is de juiste Cosmic 2k wat mij betreft: zonder cushion case. Ik hou enorm van cushion cases, maar niet op geklede horloges.

1 like

Thx :thumbsup: Eens…cushion case is veel minder mooi op de Cosmic 2000.

1 like

Blue waves

10 likes

Best lastig nog. Misschien iets in leer zonder print. Ik zou zeggen zwart buffelleer oid. Niet te glanzend.

1 like

Thx klinkt als een idee. Ik denk zelf ook wel aan iets bruin klassiek, wellicht zelfs croco…lijkt me wel mooi passen bij de Cosmic.

1 like

7 likes

5 likes