Het grote "Omega Only" topic

Er zijn meer mensen die de band niet mooi vinden. Ik begrijp daar helemaal niets van.

2 likes

Ik wel… Ik vind 'm jaren 90 looks hebben en daar hou ik niet van! :wink:

1 like

Mijn zoon, op zoek naar een nieuwe duikert, haakte ook af op de band. Voor mij onbegrijpelijk maar over smaak valt nu eenmaal niet te twisten.
Helaas !!! :+1:

Is dat dezelfde als op de eerdere smp’s, de 2531/2541? Die zit echt als gegoten en de looks zijn fantastisch. Maar ja, ieder het zijne. Ik vind een Speedy op staal bijv weer geen gezicht (los van kwaliteit en comfort vd band zelf)

1 like

Naar mijn mening te vrouwelijk.

Ik snap niet waarom Omega je niet de keuze geeft om een andere stalen band te kiezen. Op de oudere Seamasters kon dat wel, je had namelijk de 22545000 en de 20545000.

Dit ziet er super uit, maar het zou mij storen doordat het niet originele stalen band is.

Het is de band die van de Omega 22545000 komt.

7 likes

Is dit een normale Speedmaster band?
Is dat een 100% fit?
Ziet er wel goed uit!

Ik vind de band helemaal top!

Op de onderste foto is hij echt prachtig mooi

Wat is hij toch gaaf, zeg!

Hier een wristshot en indruk van het horloge op een platte pols met een omtrek van 16,5 centimeter (weliswaar gigantische handen, maar goed…).

13 likes

Staat je goed!

Met die band is het inderdaad veel mooier. Ik vindt de band op de huidige ook niet mooi. Voor mij reden om 'm te laten liggen (en voor een tudor BB te gaan in die prijsklasse). Maar als zo’n band ook een optie is zou dat zomaar om kunnen slaan.

Deze nu al weer iets meer dan een jaartje in bezit en met dit soort dagen lekker op zo’n vintage bruine band helemaal top.

19 likes

Ongelooflijk mooi, 1 van mijn droom horloges ! (liefst de AT met het date venster er nog omheen)

1 like

Dit is ondertussen al weer 2 edities terug. Deze heeft het 2500uurwerk en een vlakke wijzerplaat. Maar dankjewel, beetje zoeken en je kan ze voor een prima prijs op de kop tikken.

1 like

Oplossing.

De mijne.
Voorzien van een mooie, originele omega band.
Draagt heerlijk, deze combinatie weegt bijna niets.
Bij warm weer makkelijk iets losser te zetten.

Mika

10 likes

Jammer dat die banden zo schofterig duur zijn, maar het lijkt me ook wel een goede aanvulling

1 like

Zo heb ik de BB verkocht voor een SmpC. Nooit spijt van gehad

2 likes

Mogguh!

Gr. Roel

6 likes

Voor de echte liefhebber met een diepe portemonnee voor gadgets :wink:

Mooie band!

1 like