Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

ze zullen het wel merken als de hype zo op zn einde loopt en geen hond meer naar de winkels komt om ze te kopen :upside_down_face: Ik zou niet uitsluiten dat het dan alsnog gebeurt.

2 likes

Ik dacht bij die van mij (heb hetzelfde model) ook, oeh hier gaat een JB Nato gaaf op staan.

Het tegengestelde is waar wat mij betreft, die grijze kast maakt het in combinatie met die grijze strepen echt geen porem. Maar dat vond ik dan vooral op die van mij.

Als jij het zelf tof vindt: You go girl!

1 like

Ik snap wel wat je bedoelt hoor, komt denk ik door de ‘plastic’ kast. Maar smaken verschillen gelukkig.

En ik weet dat ik smalle polsen heb, maar om me nou gelijk een meisje te noemen vind ik wel wat te ver gaan hoor :stuck_out_tongue:

1 like

Op vakantie in Italie dacht ik misschien wel een beetje mazzel te kunnen hebben.

Een paar Swatch stores bezocht, maar het enige wat ze hadden was de display met alle modellen er in.

Nog geprobeerd of ze daar niet een van wilden verkopen, maar de kleerkast bij de ingang vond dat kenbaar niet grappig en ben ik maar afgedropen.

De rest van de dag heb mij maar als draagslaaf van mijn vrouw opgeworpen :wink: Die is trouwens wel geslaagd

1 like

:flashlight:

23 likes

Iedereen mag geloven wat ‘ie wil, maar deze uitspraak neem ik met een kilo zout. Ik ben ervan overtuigd dat ze gewoon niet voldoende kunnen produceren, om welke reden(en) dan ook.

3 likes

Ik dacht echt: meh…

En toen :star_struck:

1 like

Ik was vandaag op het vliegveld in Zürich, 2h vertraging terug naar Nederland. De Swatch store had ze daar ook te koop met enige regelmaat worden ze aangevuld. De verkoper verwachtte, dat ze binnenkort online komen. Toen ik de 3e keer passeerde, wist hij toch nog een jupiter te vinden…

21 likes

Hoe langer deze onzin duurt met het beperken van voorraad om zogenoemd een hype te blijven behouden, gaat het mij steeds meer tegenstaan. Het duurt inmiddels allemaal zo lang dat ik er niet eens eentje meer hoef(in het begin wilde ik er perse eentje) Het personeel in de stores is blijkbaar heel selectief in het gunnen van het horloge als ze er wel een aantal op voorraad hebben, dit zal ongetwijfeld ingefluisterd zijn om zo de hype te laten leven.

Jammer dat het zo allemaal gaat want in feite is het gewoon een plastic horloge met een simpel batterijtje erin. De wijzerplaat is eigenlijk gewoon een sticker waar ze een setje plastic wijzers op hebben geplakt.

Kortom: Alles bij elkaar is dit horloge echt geen 250- waard

6 likes

Gewoon een echte speedmaster kopen :smiley:

In Rotterdam hadden ze maandag en dinsdagochtend niks binnengekregen, beide keren stond ik er met openingstijd.
Vandaag weer werken dus nu sta ik er niet. Ik mag hopen dat ze vandaag weer niet zijn gekomen haha.

1 like

Hier idem. Dat zogenaamde gunnen staat me al helemaal niet aan.

Deze hou ik nog even in m’n achterhoofd. Gewoon verkrijgbaar, ook quartz, en ook niet waterdicht :stuck_out_tongue_closed_eyes:
En dat voor €100, oftewel 40% van een MoonSwatch.

The starry night bij Vincent van Gogh uit de Montmartre collectie

4 likes

Geen voorraad in Rotterdam

1 like

Kijk, een Mondriaan om de pols. Erg geslaagd.

Ik had gebeld vanmorgen en ze wilde het me een keer via de telefoon vertellen

Gefeliciteerd Jan! Coole versie. Mocht je er geen klik mee hebben neem ik ‘m graag over van je.

3 likes

Staat al op marktplaats voor 325.

Triest!:rofl:

Oh cool. Geen klik dus :+1:
Ik krijg ‘m vast wel voor list van lieve Jan. Toch @Jat1708?

1 like

Ik neem aan van wel. :nerd_face:
Voor 50 euri ga je geen moeite doen neem ik aan.

1 like

Als dat zo is boek ik 50 euro over naar stichting help de kaasboer :cheese:

2 likes