Omega Z-33 Spacemaster

Latent belangstelling bij zo’n Omega zeemijn…. Nooit gehad. Heb eigenlijk weinig met batterijtjes maar ding ziet er gewoon gaaf uit en dat is voldoende. Bekend met aanbod op C24 (en mij veel te duur). Staat? Ach, toolwatch - zelfs Omega heeft ‘m staan als ‘instrument’ - dus alles is qua staat wel best als het maar werkt. Laat maar weten als je er een hebt en klaar bent met je maanvluchten. Graag met prijs enzo. Voor mij een soort veredelde Casio in een bijzonder jasje. En met wat gekke functies die ik vast nooit ga gebruiken. Dus, astronomisch prijzen (…) gaan het voor mij niet worden.

1 like

Ik geef toe, je doet het wel leuk. :cowboy_hat_face:

Het horloge kost list 5.3k. Maar ik heb zomaar het idee dat je niet akkoord gaat met een exemplaar ‘met de kop eraf’. :joy:

3 likes

Hi, dank voor je reactie. Verras me maar… Ergste wat gebeuren kan is wederzijdse teleurstelling. Beetje Omega liefhebber. Via AD nu 5 Omega - Aqua Terra’s, DeVille, Railmaster en Speedmaster moonphase - en nooit ook maar in de buurt van list betaald. De Z33 nooit in het echt gezien - AD altijd op bestelling - maar ziet er ‘bijzonder’ uit. Vlieg niet, duik niet en tijdreizen wordt het evenmin. Dus functies voor de leuk.

1 like

Upje. Iemand?

Beter ga je niet vinden. :shushing_face: :v: Als je hem echt wil hebben…

2 likes

Dit topic is 90 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.