ONMOGELIJKE ZOEKOPDRACHT...Ik zoek een horloge onder de €750 wat sportief is maar geen duiker en het liefst op rubber :)

Seiko SPB117 op een Hirsch zwart rubberen band.

1 like

Prijs precies on spot, echter krijg je nu nog 15% korting vanuit yema zelf. Daar kan je dan een mooie passende rubberen band voor kopen. De brush op de bezel doet met een hele vette knipoog denken aan de aquanaut bezel. Origineel ontwerp, lekker sportief / toolish, nieuw, tof merk, etc

De yema flygraf pilot

8 likes

Ik zou zelf Archimede Outdoor adviseren. Ietsje duurder nieuw (900,-), maar die extra uitgave is nog wel aan jezelf goed te praten.

En anders wachten tot er eentje hier in het blauwe gedeelte verschijnt en mij dan te snel af zien te zijn :wink:

tempua8239s-a2-1-h_1joClNZgnrI1Ir

Armand Nicolet J09 wellicht een optie? Een beetje sportief, redelijk plat en op rubber met een lekker vanille luchtje!

Ik heb ‘m destijds 2 jaar gehad en ben toe aangenaam verrast door de kwaliteit van het horloge. Een strak vormgegeven kast, mooi opgelegde indexes waardoor de wijzerplaat erg diep lijkt en een zichtbodem met een mooi afgewerkte ETA-2836.

1 like

Certina Seaturtle, op rubber met verstelbare vouwsluiting. Bovendien 80 uur powereserve (klopt idd).
Bevalt uitstekend! 42mm

2 likes

Check unimatic anders ook even

1 like

Deze voldoet wel aan uw omschrijving.Kun je goed op leer dragen.
Certina ds action big date

2 likes

Misschien al een keer genoemd in deze post?

1 like