(onze) Freddy

Zolang freddy wil werken aan mijn klokjes zal ik nergens anders naartoe gaan. Topkerel, ongezien wat voor technische hoogstandjes hij uit zijn mouw schudt. Zelfs van schroot kan hij wat moois maken denk ik. Prima servcie, goeie communictatie, hart en ziel voor z’n werk. Er Bestaan te weinig Superlatieven om hem te beschrijven. Heeft de celini van m’n wederhelft weer tot leven gewekt. Veer was gebroken, roest in het uurwerk etc etc. Hij loopt weer als een zonnetje!
Thx Freddy

3 likes

Deze middag mijn Omega ref 196.0064 cal 1310 snel gaan ophalen bij (onze) Freddy na een volledig nazicht.
Blij met het warm onthaal en de service van mijn omega quartz 1310 wat niet zo eenvoudig is.

Dank aan @Freddy ! Morgen gaat de Connie een dagje aan de pols en is ie te vinden in ‘wat dragen wij vandaag deel XVIII’ :sunny:

2 likes

@Freddy
Wederom van harte dank voor het professionele en mooie werk

1 like

Weer tip top, met dank aan @Freddy

'k word stilaan vaste klant :blush:

3 likes

Vandaag mijn horloge gaan ophalen bij Freddy.
Super sympathieke man en een echte meester die het beroep met plezier beoefent.

Geen probleem is te veel en hij zal je correct en zelfs op creatieve wijze helpen.

Aanrader voor allen hier! Deed iedereen zijn job maar zo (graag)! :slight_smile:

4 likes

weerom :top: @Freddy

1 like

Begin vaste klant te worden :slight_smile:

Top weerom!

1 like

Heb je een probleem met je vintage horloge, maar ook met modernere exemplaren? Neem contact op met @Freddy. Hij is een echte vakman met veel technische kwaliteiten, maar bovenal een fantastisch mens om mee over horloges en techniek te praten.

Zoek maar op het topic Telda en je kunt mijn verhaal lezen

Freddy raad ik zeer zeker aan voor onderhoud en herstellingen.

Serge

Voor:
image
Na:
image

3 likes

Afgelopen week twee horloges mogen ophalen bij @Freddy, waar hij waanzinnig werk aan geleverd heeft. Het betreft mijn Leonidas met Valjoux 77 en een Orator duiker met Landeron 187… die beiden wel heel erg aan een grondige onderhoudsbeurt toe waren.

De voor situatie:

Hier de Leonidas met vies en aangekoekt uurwerk…

En de Orator die een barst in het glas had en waarschijnlijk te kampen had met wat waterschade.

Freddy heeft ze beide weer prachtig opgeknapt en lopen weer als een zonnetje. Niets dan lof voor zijn werk en kunde!

Zie hier het resultaat:

Heel erg bedankt Freddy!

5 likes

Haperende kroon, roest op het binnenwerk van een oude Cartier hand opwinder: @Freddy neemt deze onder handen … en deze loopt weer voortreffelijk.
Andermaal uitstekend opgeknapt, thx :star:

1 like

Afspraak bij Freddy om mijn skx te laten repareren waarvan ik de kroon had losgetrokken. Bleek een kwestie van de kroon er weer in te duwen en wat bij te olieën, een werkje van 3 minuten, dat was dus zo in orde. Maar ben nog een uurtje blijven plakken om wat te kletsen met Freddy, echt leuke ervaring. Super professioneel uitgerust atelier, Freddy is een en al horlogepassie en kennis. Ik hoop dat ik ooit nog eens met een echte uitdaging zijn kant op kan.

2 likes

Na een gouden tip van @Jur bij “onze Freddy” @Freddy in Vlaanderen terechtgekomen met m’n Nivada Taravana. Soepel contact via het forum en app, en daarna afgesproken in zijn atelier. Wat een kennis en kunde! Freddy heeft super vakwerk geleverd en me tussendoor via de app op de hoogte gehouden. Lang verhaal kort: laat de foto’s voor zich spreken (voor vs. na)





5 likes