Ook maar eens voorstellen: MacBrag

Ola,

Ik ben een verzamelaartje uit… Jawel, de mooiste stad van Nederland. (tip: er stroomt een Maas doorheen en het ligt in Zuid-Holland.

Ik heb vooral interesse in vintage horloges, en heb bijna een doosje vol van 8. Later zou ik zeker ook wat anders willen sparen. Wat ik mooie horloges vind zijn o.a. de North Flag, Explorer 2 Polar, Seamaster 2254.

Mijn eerste aankoop gaat zijn: een vintage Tudor Prince Oysterdate met fluted bezel, die heb ik nog niet. :slight_smile: Daarna zou ik graag nog een vintage chronograaf willen (Carrera of Breitling).

Wil mijn doos qua merken het liefst divers maar heb wel een voorkeur voor Zwitsers. Verder heb ik net de camera opgepakt en maak ook af en toe een plaatje. Op instagram heet ik Dutch_Dials. :slight_smile: Mocht iemand eens een koffietje willen doen in 010 (toch verklapt nu…) of in de omgeving om eens horloges te wisselen en te proberen sta ik daar altijd voor open.

Hoop op dit forum ook wat te kunnen ruilen, lezen, en wellicht iemand eens echt te spreken!

Hier wat foto’s van wat ik nu bezit:

47 likes

Mooie foto’s!

Wel een beetje een opschepper of niet? :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Welkom!

Fixed that for you.

7 likes

Mijn beste,

Van harte welkom, binnen de gelederen van dit getalenteerde HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

mooie horloges :+1::smiley:

1 like

Haha, waarom? :slight_smile: Nee hoor, dat van Rotterdam is grappig bedoeld (maar geen grap).

1 like

Daarom de extra hint!!

Eh wacht, wat voor gedachte had jij zelf bij je gebruikersnaam?

Jammer dat ik hem weer moet uitleggen. :joy:

12 likes

Van harte welkom hier! :slight_smile: :+1:

Hahha, zo, inmiddels gebruik ik deze bijnaam te lang merk ik al, dat ik er zelf dwars langs kijk. Scherp. :wink:

3 likes

Welkom en veel plezier op het forum!

1 like

Welkom

1 like

Welkom! Rotterdammert.

1 like

Welkom en veel plezier op het HF! :+1: Erg mooie collectie trouwens! :heart_eyes:

1 like

Welkom! Mooie collectie!!

1 like

Van harte welkom op ons mooie forum

2 likes

Dank allen. :slight_smile:

Heerlen? :joy:

2 likes

Welkom!

1 like

welkom-home

1 like