Retep

Gister avond een Riedenschild duikhorloge overgenomen, lekker gekletst over pams & lexjes met een kop koffie. Daarnaast heeft Peter nog even de stalen band op maat gemaakt, helemaal goed.

Bedankt Peter!

Didier

2 likes

Oom Piet heet dus Peter.
Waarom niet Oom Peter :wink:

1 like

Omdat mijn vrienden mij ‘Piet’ noemen (of ‘Pietje’, maar dat vind ik minder).

En ik ben oom, dat klopt.

Zodoende.

Leuke deal met Peter gedaan, prettige communicatie en vlotte afhandeling, zeker aan te raden (tu)

Graag tot een volgende keer :slight_smile:

1 like

Oom Piet is een uitstekende verkoper. Onder het genot van een kop koffie gekletst over horloges en meer. Ik ga nu genieten van mijn nieuwe aanwinst. Bedankt!

1 like

Complimenten aan Oom Piet voor een prettige deal :~

Leuke communicatie en een vlotte afwikkeling, helemaal top!

Bedankt :)-D

1 like

Oom Piet toonde interesse in een Steinhart band.
Prettig contact met hem gehad.
Snel tot een deal gekomen met een vlotte betaling.
Volgende keer graag weer Oom Piet!
Veel draagplezier met de band.

1 like

Zeer correcte afhandeling van een verkoop met @Oom_Piet beleefd! Volgende keer weer.

1 like

Horloge verkocht aan Peter,
Goede communicatie, en direct opgehaald !
Prima zakendoen, aanrader :thumbsup:

Pieter.

1 like

Met Peter is het fijn zaken doen: snel, duidelijk en met de nodige humor en zelfspot om deze doldwaze hobby enigszins te kunnen goed praten…heel herkenbaar! Dus wat mij betreft AAA++, tot de volgende keer graag.

1 like

En wederom een zeer aangename, smetteloze en snelle transactie! Ik kijk alweer uit naar de volgende keer!

1 like

Leuke ruil gemaakt met oom_piet (Peter)
Lekker bakkie erbij en kletsen over horloges.
Aanrader!

Peter bedankt en veel plezier met de Edox.

1 like

Snelle deal gedaan met Peter, goede communicatie en een prima verpakking !
Nog es bedankt, Peter :+1:

1 like

Een hele fijne ruil gehad met Oom Piet.
Vlotte communicatie en verzending. Horloge ontvangen in beloofde staat. Volgende keer graag weer.

1 like

Fijne vlotte ruil over de jaarwisseling heen met @Oom_Piet, aanrader!

Gr. Marc

1 like

Met @Oom_Piet is het altijd erg prettig zaken doen, ook deze keer weer! Niet de eerste keer, zeker niet de laatste keer. Bedankt Peter!

1 like

Peter a.k.a. @Oom_Piet kocht een bandje van mij. Erg prettige deal.

1 like

Van Peter @Oom_Piet een mooi horloge overgenomen , onder genot van een bak koffie en een gezellig gesprek over de horlogehobby. Het was even een ritje , maar dat had ik er voor over , helemaal top :+1: ben een blij mens :smiley::ok_hand:

1 like

Heb een horloge geruild met Peter. Erg soepel, netjes en vriendelijk verlopen. Zou zeker weer ruiling, kopen of verkopen met Peter aangaan!

1 like

Mooie deal gemaakt met Ome Piet. Leuke kennismaking met ook een enthousiaste horlogeverzamelaar en bolle glaasjes. Thumbs up :+1::raising_hand_man:t2:

2 likes