Op slot s.v.p. want blijft: Casio Gshock GN1000-1AER Gulfmaster zwart pepsi

Te koop deze Gulfmaster. Als inruil verkregen enkele weken geleden, zeer draagbaar ondanks formaat van 52mm, maar de afleesbaarheid van de enorme hoeveelheid aan functies is voor mij lastig (ligt aan de leeftijd :wink:slight_smile: )

Te veel functies om op te noemen, een paar highligts: Kompas, wereldtijden, getijden, maanfase, LED verlichting, Temperatuurmeting etc. etc.

Merk en model: Casio GN1000-1AER
Diameter: 52mm
Leeftijd: onbekend
Papieren, doos en eventuele accessoires: blikje, tags, boekwerk, ongestempelde garantiekaart

Verzendkosten of afgehaald: kan beide, voorkeur voor verzending i.v.m. Corona

Conditie (krassen, werking etc): Draagsporen op de band en de gelakte delen van de bezel die niet binnen de beschermende case vallen, op het glas kan ik niets vinden.

Soort uurwerk en kaliber: Quartz met een waslijst aan functies. De vorige eigenaar heeft recent beide batterijen laten vervangen.

Vraagprijs: €145 inclusief verzending.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Gr. Marc

6 likes

Met de hete en droge zomer 2020 op komst kun je de thermometer goed gebruiken :wink:

Up, prijs is niet in beton gegoten.

Gr. Marc

Deze mag een keer omhoog.

Gr. Marc

1 like

Up, €130 incl verzending.

Gr. Marc