Orient only

Dank Arnold! En op een rubber Orient band, dat contrast sprak me wel aan :grinning:

2 likes

Mooie aanwinst! En inderdaad, een heel nette verschijning, maar toch past ie goed op het rubber, wat over het algemeen meer sportief is. Gaaf!

2 likes

9 likes

Mooi exemplaar zeg! Is dat lichtval op een zwarte dial…of zie ik een bruine kleur?

2 likes

Is echt de kleur. Beetje bruin naar geel

8 likes

Gaaf man, tijgeroog-achtig, heel erg mooi. Goede combi met de bruine band ook :+1:

2 likes

Zeker de band past er perfect bij. Normaal is rubber idd vaak sportief, maar wat Nash al zegt het maakt het horloge een hele netter verschijning. Brengt mij wel weer op ideeën. Een topper.

2 likes

Mijn Orient instapmodel. Deze smartphone foto doet het horloge helaas geen recht. Het sunburst effect is prachtig bij een beetje fatsoenlijk licht.

8 likes

Heel mooi exemplaar, tof hoe het logo echt op de wijzerplaat ligt! Ook mooi kader om de day/date.
Benieuwd naar betere foto’s :wink:

3 likes

Schitterende combi!

1 like

Supergave Tristar.
Wil er ook nog eens eentje hebben!

1 like

Heb er nog 1 op MP staan :wink:

1 like

Haha i know!

1 like

10 likes

5 likes

MechanicalFreak

11d

Thanx! Hij is echt erg mooi, maar met een diameter van 34 mm is het wel even wennen.

Ooit hoop ik nog eens een mooi exemplaar van de 38mm-versie te vinden, zoals niet lange geleden in het blauwe gedeelte (geplaatst door @CedricR) te vinden was:

https://www.horlogeforum.nl/t/tk-orient-star-explorer-jdm/336951

Dat vind ik de perfect maat. Daarnaast is dat model nog een stapje hoger in afwerking.

Hij is inderdaad erg mooi… (en ik hou hem… :wink:)

19 likes

Prachtig :ok_hand:

1 like

8 likes

9 likes

8 likes