Orient only

13 likes

Dit blijft toch altijd een klatser aan de pols. :star_struck:

1 like

orient-week :smiley:

9 likes

Is Etsy betrouwbaar? Ik durf er nooit iets te bestellen, hoewel ze soms best mooie aanbiedingen hebben.

Heb zelf geen ervaring met Etsy.

De sluiting is een miskoop, ze sturen een andere op dan afgebeeld, ik zou ze niet meer kopen.

Etsy is qua horloges niet altijd betrouwbaar. Vooral veel namaak van o.a. Oris. Goed kijken en lees je eerst in (waar je op moet letten). Heb daar wat Orient betreft al wel eens wat tips over gegeven. Zie: Orient King Diver (ongeveer halverwege het epistel :wink:)

5 likes

Dank voor de tips, Wander! Goed artikel, alles op een rij waar je op moet letten.
Die Etsy website vind ik een beetje schimmig; weet nooit wat ik moet geloven van wat er allemaal op staat.
Zeker een wat duurder horloge zou ik er nooit bestellen.
Mijn Orient RA-AC0K05G Limited edition:

heb ik dan ook gewoon bij de AD in Drachten gekocht.

11 likes

Leuk topic! Goede tips!

En de site die je noemt in jouw topic mag hier nog wel een keertje worden genoemd: https://orientplace.blogspot.com/

Ik heb weer leesvoer (en plaatjes kijken), dank daarvoor!

6 likes

Dit is idd één van de betere blogs. Een schat aan achtergrond info, prachtige Orients, mooie foto’s en leuk omschreven :ok_hand:

2 likes

13 likes

Mooie kleur.

1 like

Eindelijk een bandje dat bij mijn Nami past

10 likes

Flinke korting op Mako 3 modellen.

5 likes

Kan nog scherper :sunglasses:

4 likes


De mooiigheid is er wel een beetje vanaf… Vandaag uit m’n doos met opknappers gehaald, hij ligt inmiddels uit elkaar voor een flinke optische opknapbeurt en nieuwe lumen. Uurwerk loopt wonderbaarlijk genoeg netjes en op tijd.

16 likes

De basis is goed! Ben benieuwd naar het resultaat als die is opgeknapt.

1 like

18 likes

Was even aan het spelen met de spiegelreflex.

12 likes

Ha, een broertje van de mijne :+1:.

1 like