Orient only

Vandaag tijdens mijn lunchpauze mijn oude Nikon D70 nog eens vanonder het stof gehaald om een paar snapshots te maken van de Orient Commuter in de buitenlucht. Deze foto kwam er als beste uit. Later nog eens wat meer tijd voor uit trekken om wat grondiger en meer doordacht tewerk te gaan, maar het resultaat voelt toch anders aan dan met de smartphone.

11 likes

26 likes

Orient only

23 likes

Daar kun je mee thuiskomen. :star_struck:

1 like

Pro Saturation Diver!:facepunch:t3:

20 likes

Orient DD

24 likes

Ja,

Dat is dus precies de configuratie die ik al jaren zoek :slightly_frowning_face:!

Wat een beauty.

2 likes

Precies mijn reactie.

@BATMAN heb je hem al lang of heb je een goed adresje waar wij hem ook kunnen bemachtigen?

2 likes

Even opgezocht.
De gouden heb ik net 5 jaar, hier van een forumlid.
Dan kwam de two-tone zwarte. Verkocht 2020.
Ook in 2018 vond ik de zilverkleurige op Marktplaats.
De blauwe gekocht hier op HF, zomer 2020.
De kers op de taart kwam er in mei 2021. Een mod two-tone blauw op jubilee, ook hier op HF.

Moeilijk te scoren. Soms wel eens te vinden tegen op eBay voor gekke prijzen.

Vier op een rij.

21 likes

#jaloers

Maar hele mooie set zo.

2 likes

Gaaf setje :heart_eyes:

1 like

14 likes

13 likes

19 likes


Horloge is weinig spannend, maar met een ander bandje - in dit geval van tweed op leer - oogt het net wat specialer.

15 likes

Leuk idee!

1 like

Leuk bandje, eerste keer dat ik dat materiaal zie. En een horloge hoeft niet altijd spannend te zijn. Een gewoon functioneel horloge kan ook mooi zijn.

1 like

Leuke band inderdaad! Heb je soms het merk? En draagt het fijn?

1 like

Het draagt heerlijk soepel, het merk is Eache. Wel te vinden via AliExpress, Amazon of Etsy. Als je de zoekterm ‘tweed strap’ invoert kom je het vast tegen.

1 like

Bedankt, ik wil het niet impulsief noemen maar gelijk besteld!

4 likes