Orient only

Dames, heren,
Deze grote (37incl kroon/45mmhoog) Oriënt met datum, dag en 24uurssaanduiding, wil ik in de blauwe hoek zetten.
Maar ik kan nergens info vinden voor prijsbepaling of welk binnenwerk of etc etc
Wie helpt me verder en weet een site/lead?

Edit; zie onderaan op wijzerplaat al welk movement gebruikt is… :roll_eyes:

7 likes

25 likes

Orient Millenium, prachtig maar gaat zo in het blauwe gedeelte.

10 likes

Op die blauwe band : schitterend :ok_hand:

1 like

Thanks :+1:

Blij mee? Twijfel tussen de white of cream dail. Blauwe wijzers maakt dit horloge wat sportiever en unieker in mijn optiek?

Zeker, ik ben erg blij met het horloge. Ja, lastige keuze. De cream dial met blauwe wijzers is ook mooi, maar mijn voorkeur ging toch uit naar de white dial. De blauwe wijzers geven het horloge wel iets speciaals t.o.v. de andere bambino’s inderdaad.

17 likes

9 likes

Heel mooi de kleur vastgelegd wat ik vrij moeilijk vind bij deze :ok_hand::grinning:

1 like

Dank je. Ben ik helemaal mee eens, kan er bijna geen fatsoenlijke foto van maken.
Maar hier is het ook soort van een beetje gelukt. Beide keren in HDR geschoten.

9 likes

Hier vind ik de wijzerplaat meer richting blauw…Als ik de groene draag zie ik zelf wel vaak de mooie donkergroene plaat :ok_hand::yum:

vandaag heb ik een mooi pakje aangekregen :ok_hand:

deze had ik normaal verleden week vrijdag aan moeten krijgen, maar ik was niet thuis, dus de leverdatum uitgesteld tot vandaag. :smiley:

even snel uitpakken :stuck_out_tongue_winking_eye:

zenuwachtig blij, kennen jullie dat? :rofl:
wel dat was ik even :smiley:

snel even het bandje aanpassen :ok_hand:

en,……. tataa!! :heart_eyes:

zeer blij mee, jongens :star_struck::ok_hand:

dit is dan mijn two piece orient collectie :smile:

26 likes

Topper :wink:

12 likes


Net uitgepakt, vers van de postbode en om gegooid. Past precies geen schakel eruit op zijn grootste stand. Zijn zeker niet zo groot die Japanners.
In 13 dagen hier vanuit Singapore met Singpost en geluk gehad want geen btw invoerrechten.
Ziet er goed uit, tijd zal leren hoe hij bevalt.
Groet Martijn

13 likes

Mooi hoor

1 like


Ray Raven II
Close upje

10 likes

Heeel Fraai! Zie ik het nou goed dat ook de wijzers niet chroom, maar zwart zijn?


Zo te zien ook dat metaalachtig zwart ja

7 likes

Super :+1: