Orient only

Gek genoeg is ook deze Orient Mako XL een van mijn favorieten. Ik heb er niet veel voor betaald, maar het horloge is zo fijn! Wel heb ik een saffierglas besteld om er in te zetten binnenkort. Ben benieuwd wat dat met het horloge doet.

7 likes


:sunglasses:

13 likes

Deze draag ik vandaag, gefotografeerd op de bladzijde van een Orient catalogus.

10 likes

hij vindt het nog altijd leuk op de winder :joy:

11 likes

Nog twee uit de verzameling.

6 likes

Die onderste :+1: welk type is dat?

Dat is de Orient FEM7A006R.

1 like

ā€¦en weer eentje voor op mijn verlanglijst :flushed:

2 likes

Ojee. :grinning:

De gele Mako.

9 likes

Dat is bij meerdere Orient loopwerken zo.

1 like


Benieuwd hoe de jubile band gaat staan als hij binnen is.

10 likes

Inmiddels in het blauwe deel

8 likes

Dat heb ik altijd een groot manko van Orient gevonden. Daarom hebt ik ook geen day-date van het merk. Hopelijk gaan ze er ooit iets aan doen. Voor de rest maken zij enorm mooie horloges voor het geld.

Sinds gisteren een Orient erbij. Blij meeā€¦ :slightly_smiling_face:





26 likes

Ik heb ze in alle kleuren die toen beschikbaar waren, maar deze is vandaag aan de beurt.

7 likes

Ik twijfel over een Orient ER2C006F, iemand hier ervaring met dit horloge?

6 likes

Ik neem aan dat je twijfelt over het uiterlijk? Slechte kwaliteit Orients bestaan volgens mij niet. Zelfs de goedkoopste modellen (zoals 3-star) zullen mij waarschijnlijk overleven.

Ja meer het model, en het is een van de goedkoopste modellen, dus wellicht ook over de afwerkingā€¦

Meh. Er is bespaard op het stalen bandje (folded links). Mij boeit dat niet zo; een bandje is zo vervangen als het je tegenstaat. Mogelijk geen hand winding, wat me ook al niet echt boeit. Je pakt ze op en ze beginnen te lopen.

1 like