Orient only

Mocht je daar vanaf willen PB maar, ik zoek er nog één namelijk.

2 likes

It’s almost diner time.

11 likes

Yesterday’s watch.

9 likes

Even cross topic met de foto in mijn welkomstopic hier:

Ik moet nog wel even wat doen aan mijn skills voor het maken van foto’s :slight_smile:

7 likes

9 likes

Was ik me ook al aan het bedenken :slight_smile:
Mijn Mako I beater ziet er dan nog erg fris uit…

1 like

Eindelijk maar eens deze beauty op foto vastgelegd. Wat een heerlijk horloge is het.

Hij is alleen erg lastig op foto vast te leggen met een simpele smartphonecamera. De champagne dial komt hier op de foto niet zo goed tot z’n recht en de wijzers veranderen voortdurend van intensiteit van zeer donkerblauw tot fel blauw zoals op de foto.

23 likes

Champagne? Die van mij is gewoon “wit”.
Enige nadeel is het mineraalglas, verder idd echt een beauty.

1 like

De mijne is zeker niet wit. Misschien off-white, maar eerder richting champagne-kleurig. Dat de wijzerplaat niet wit is, wordt trouwens ook bevestigd door Mark’s video van LongIslandWatch.com. Wornandwound.com heeft het trouwens over ’Silver sunburst’. Misschien is dat wel de beste benaming en wordt het champagne-effect veroorzaakt door de omgeving.

1 like

Nieuwe aankoop.
Ik denk alleen van toch een metalen band te kopen, voorstellen welkom …

8 likes

Ik zou een iets kleinere nemen :wink:

Vanaf vrijdag ziek op bed gelegen, af en toe opgestaan om te eten of te douchen, deze Orient dag en nacht om gehad. Bleef ondanks zeer weinig beweging gewoon lopen, schudden niet noodzakelijk. :sunglasses:

10 likes

Prachtig horloge @HansvR

1 like

Inderdaad, mooi horloge!

Champagne, wit (hou er maar een papiertje naast), champagne. Lastig te zien met dit kunstlicht. Zonder flits en met flits. Allemaal een sunburst hoewel de laatste dial ook waterschade heeft.

Goed idee trouwens, de Orient gaat weer wat polstijd krijgen :man_cartwheeling:

6 likes

Crosspost van vandaag, maar kon het niet laten… OS op een nieuw bandje :sunglasses:

11 likes

Baby OSD!

15 likes

Blijft lekker om naar te kijken. Jammer, dat het horloge alleen nergens meer te koop is. :frowning:

1 like

Heel mooi :+1:

1 like

Mooiiiii🥳En wat vindt je er zelf van?