Orient only

Dit zijn de enige Oriënt horloges die ik heb, het zijn beide tophorloges, ik ben nog op zoek naar de rode uitvoering.:stuck_out_tongue_winking_eye:

13 likes

De garantie is internationaal (1 jaar) zolang je hem bij een officiele dealer hebt gekocht. Long Island Watch bijvoorbeeld is geen probleem.
CreationWatches is een grijze dealer, net als Joma bijvoorbeeld. Ze zijn niet officieel dealer en daarom handelen ze zelf de garantie af. Dat weten ze best, maar ze hopen natuurlijk dat een lokale dealer/distributeur het probleem oplost :-).

Dit staat trouwens ook op de site van CW, al houden ze het vaag:

All listed watches on CreationWatches.Com are 100% authentic and come with a warranty.

This is either:

Our two-year extended worldwide warranty;
A one or two-year international manufacturer warranty.
We service every brand of watch available on this website.
By providing our own warranty, we can offer authentic watches at discounted prices and protect you against manufacturing defects.

For brands covered by our own warranty:
In the event that your watch requires repair or servicing, send the watch back to us and we will repair it and return to you. You pay only for the shipping charges.

For watches shipped with manufacturer warranty cards:
If, for any reason your local service center cannot repair the watch, send it to us for servicing. In such cases, the two-year extended warranty provided by Creation Watches applies.

1 like

16 likes

wie vindt dit een mooi horloge? Ik vind hem gaaf. Zijn ze echt nieuw zoals ze hem verkopen?

Ben zelf erg blij met deze foto :nerd_face:

13 likes

9 likes

Dat zou een geniale inzending zijn geweest voor de foto wedstrijd met het badkamer thema! (Badparels hadden vast wel geteld :grin:) mooi!

1 like

Hele mooie

1 like


Topkwaliteit, beste Oriënt ooit.:yum:

11 likes

Mijn Oriënt automaat

8 likes

Oriënt met capuchino XL.

6 likes

Iemand in dit Orient topic die een Orient triton/neptune kan finetunen? Ik zit op ca -4sec/dag. Prima in principe maar ik denk dat het beter kan bijvoorbeeld +2 of zo. Ik kan hem natuurlijk naar een AD brengen maar heb eigenlijk meer vertrouwen in iemand die het met passie en geduld gaat doen. Iemand aan te raden? Ik woon in west Brabant. Kan hem evt ook opsturen mits het een beetje betrouwbaar adres is natuurlijk.

9 likes

13 likes

Triton blue! Er is een watchgecko suede/nubeck honey strap onderweg!

9 likes

Nu eindelijk op een nubeck watchgecko strap. Staat prachtig!

14 likes

Inmiddels mag ik mij hier ook melden, mijn eerst Orient en dan uit de star serie.

Inmiddels alweer 2 weken om de pols.
Overigens heeft de gangreserve meter weinig waarden, naar een uurtje om de pols is hij van leeg naar vol. Dat gaat nogal snel.

10 likes

Van de +20 horloges hoort deze toch bij mijn top 3. Elke keer doe ik hem weer met plezier om.

18 likes

De Ray Raven 2, vol krassen en stukjes uit het mineraalglas maar als zomerhorloge met de kinderen ideaal. :sunny:

7 likes

Saturation duiker.:smile:

7 likes