Orient only

Jazeker. 44.5mm… Kan het denk ik wel aan met 17.5cm polsen

1 like

Moet lukken, we zien de foto’s wel verschijnen :wink:

Mako XL. Al een tijdje geleden vertrokken helaas. Maar mag altijd weer terug komen.

2 likes

Schaamteloze crosspost uit het vintage draadje

12 likes

Ik mis mijn Orient.

20 likes

Ja, dat snap ik

12 likes

12 likes

Seeker

10 likes

King Master

10 likes

Had deze volgens mij nog niet eerder hier voorbij zien komen. Lijkt op een kleinere versie van de OSD. Heb hem overigens niet in bezit, zijn plaatjes met dank aan het www.


4 likes

NA. Gescoord op Uhrforum een paar maanden geleden en laten bezorgen op het adres van onze zoon in Duitsland. Gisteren “Gelukkig Nieuwjaar” plus dit horloge en gelijk op de pols. Ik ben tevreden en vind vooral de wijzerplaat en de afwerking klasse.


10 likes

Neo’70 Focus chrono. Nu in het blauwe deel, net als de Politician trouwens

10 likes

Beste leden,
Ik heb interesse in aanschaf van een Oriënt Blue Ray II (standaard met stalen band),
maar wil daar graag een aftermarket rubber/silicone band op hebben die de ruimte tussen de lugs een beetje goed opvult (dus niet zo open als op bijgaande foto).
Gaat dat lukken of is daar bijna niets (beetje betaalbaars) voor te krijgen ?

6 likes

Orient (Star), een van mijn favoriete merken. Heb drie duikers en een Somès.

Nu nog een Bambino v4 als ik iemand kan vinden die er soortgelijke wijzers op kan zetten die wel lang genoeg zijn…

6 likes

Mooie collectie :thumbsup:

1 like

4 likes

Beste leden,
Ik heb interesse in aanschaf van een Oriënt Blue Ray II (standaard met stalen band),
maar wil daar graag een aftermarket rubber/silicone band op hebben die de ruimte tussen de lugs een beetje goed opvult (dus niet zo open als op bijgaande foto).
Gaat dat lukken of is daar bijna niets (beetje betaalbaars) voor te krijgen ?

Niemand…? Of ander topic wellicht…?

2 likes

Hirsch heeft banden met curved ends

Hi-Leonardo-Mobile-schw

1 like

Orient Star Somes, komt in het blauwe deel (ja, ben wat aan het opruimen :wink: )

3 likes