Orient only

Vandaag deze om de pols. Ik heb hem enkele maanden en ben er eigenlijk best tevreden mee. Behoorlijk wat waar voor je geld.

13 likes

Absoluut, ga sparen nog voor andere modellen. Suggesties? Sinterklaas???

Vind ik ook. Kwaliteit hoeft niet duur te zijn.

1 like

image

6 likes

Dit grafiekje had ik nog nooit gezien. Maar klopt als een bus!
Als ik dat op mijn werk projecteer, probeer ik altijd precies ergens in het midden te zitten. Het perfecte equilibrium tussen input/output.
Maargoed, mijn baas denkt overigens dat ik altijd above en beyond ga :wink:

2 likes

Hoppaaaa. Die is mooi​:+1::+1:
Welke Orientstar is dit?

1 like

dank jewel :smiley:
deze is de DE00002W

1 like

Dank Ludo. Vanavond even googleen🙂

1 like

Vandaag bericht dat creationwatches de groene Kamasu weer op voorraad heeft. Met code MANONTIME voor € 164 gekocht. Shipping niet DHL en dus excl invoer kosten vooraf. 30% invoerkosten is mentaal ingecalculeerd maar de vingers zijn gekruisd en er is afgeklopt op hout
 :blush:

Ik heb hem vandaag binnen gekregen. Bandje even op maat gemaakt en nu kijk ik steeds hoe laat het is😄

Ik ben tevreden. Ik vind het een voor 1/100 van de prijs van een Rolex Submariner een heel aardig horloge.

Enige nadeel (dat zal Rolex dan wel niet hebben), het bandje piept. (Volgens mij bij aansluiting kast)
Ik heb hem al even onder de warme kraan gehouden en het lijkt al minder. Misschien moet hij even 'in’gedragen worden

17 likes

In alle kleurtjes
 waarom ook niet.

17 likes

Rolex banden piepen zeker wel. Strakke toleranties he.

Veel plezier met je Kamasu.

elke keer dat ik m op heb ben ik blij dat ik niet voor de nieuwe seiko 5 sport ben gegaan

7 likes

Dank je wel Ruud!

En ook nog bedankt voor je ‘Universal’‘better’‘curve’, ik heb hem opgeslagen op mijn telefoon, die komt nog wel eens van pas🙂

Haha. Ik heb m ook maar gepikt van internet. :slight_smile:

Maar gebruik hem ook regelmatig.

Geel, wauw!

1 like

Had ik ook, simpel opgelost door een klein beetje WD40 op een doekje te doen en even de band poetsen.
Weg piepje :smile:
Bij de rode en de groene had ik het alle twee.

1 like

Nog even mijn Kano showen. Ik vind het echt een mooi ding :blush:
https://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/6/e/2/6e2a2e7abca7f98b881f006588eb462141bc2cd4.jpeg

Mooi, dat rood ja. Heb 'm zelf in ‘ingetogen zwart’.
Heb voor de ‘Kano’ gekozen, omdat ik de ‘doorlopende vertanding’ rond de bezel mooier (rustiger) vind dan die bezel met inkepingen op de oneven uren.

10 likes

Daar dacht ik ook al aan, maar toch een hele goede tip! (klinkt wel onbescheidenâ˜ș)

Ik zag net een foto van jouw rode. Ik ga hem meteen bestellen. Jij bent of een goede fotograaf, of dat rood is echt KADENG
of natuurlijk beide😀

Bedankt en een goed weekend. (Ook aan alle andere hf-leden)

3 likes

Thanks, goede fotograaf valt wel mee hoor, de rode is gewoon nog KADENG-er dan de groene :smile: