Orient only

Had ik ook, simpel opgelost door een klein beetje WD40 op een doekje te doen en even de band poetsen.
Weg piepje :smile:
Bij de rode en de groene had ik het alle twee.

1 like

Nog even mijn Kano showen. Ik vind het echt een mooi ding :blush:
https://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/6/e/2/6e2a2e7abca7f98b881f006588eb462141bc2cd4.jpeg

Mooi, dat rood ja. Heb 'm zelf in ‘ingetogen zwart’.
Heb voor de ‘Kano’ gekozen, omdat ik de ‘doorlopende vertanding’ rond de bezel mooier (rustiger) vind dan die bezel met inkepingen op de oneven uren.

9 likes

Daar dacht ik ook al aan, maar toch een hele goede tip! (klinkt wel onbescheiden☺️)

Ik zag net een foto van jouw rode. Ik ga hem meteen bestellen. Jij bent of een goede fotograaf, of dat rood is echt KADENG…of natuurlijk beide😀

Bedankt en een goed weekend. (Ook aan alle andere hf-leden)

3 likes

Thanks, goede fotograaf valt wel mee hoor, de rode is gewoon nog KADENG-er dan de groene :smile:

Jouw 2e foto geeft de kleur zodanig weer dat het lijkt alsof dit de rode is :blush:

2 brothers on the 1st floor :heart_eyes:
Happy Saturday y’all

11 likes

:smile:

1 like

Was te snel, wel zonnig plaatje.:joy:

11 likes

X-post.

14 likes

11 likes

Is dit een Curator 1 of 2?

Dit is volgens mij een ‘1’ (ref ffd0j003b0).

1 like

12 likes

Mooi! Welk model is dit?

Dat is de FEV0U003DH!

1 like

Rommelmarkt score " alleen nieuw glaasje"…
Dan “Niet te leveren”, dus in de beruchte lade :grimacing:
Twee maanden later toch maar schuren/polijsten (avonden :relieved:) en alsnog een fijne beater :stuck_out_tongue_winking_eye:

12 likes

Als je mij vraagt is de rode het mooist!

13 likes

Mooi hoor, heb ze ook alle twee.
De groene knalt ook wel mooi in het zonlicht hoor, maar de rode is inderdaad gewoon altijd prachtig.

1 like

Woow je hebt ze nu al beide, erg mooi zijn ze!

Grappig. Ik heb ze in andere volgorde gekocht. Eerst groen en daarna rood.
Maar heel mooi hoe verschillend de horloges zijn onder verschillende lichtomstandigheden!
Super klokjes! (Jaja, ik weet het, klokken hangen aan de muur)

1 like