Orient only

13 likes

Basic, maar blijft mooi! Clean👍🏻

Welke ref. is dit? Ik dacht dat ik deze online al eens gezien had, maar op de plaatjes lijkt hij mega glimmend… valt dus we mee in het begin?

Is dit een strapcode band?

Klopt, goed gezien! Bij Amazon.de gekocht. Misschien veel geld in verhouding tot de horloge en de standaard braclet is ook niet slecht maar toch maakt deze m helemaal af wat mij betreft. De jubilee van strapcode ziet er ook erg goed uit alleen is net iets té voor mij.

1 like

@joostdh Ik vind dit wel een mega upgrade, goeie endlinks, mooi taperend en mooie brush. Gefeliciteerd, mooie combi zo! :ok_hand:

1 like

Dank je, vind ik ook! Ik heb er alleen zo’n kortere clasp op gezet die ik nog had liggen. Maar dat is gewoon persoonlijk.

18 likes

Mooi ding man! Ik probeer me te beheersen, maar wil er ook 1

1 like

Thanks :+1:t2: …foto was goed gelukt,al zeg ik hetzelf :grin:

1 like

Heb vandaag deze Orient overgenomen van @SubZero19 ! Goede deal gemaakt en fijne communicatie.

Eerst proberen op staalband, maar denk dat ik 'm ook met een NATO ga proberen :slight_smile:

Nu wachten op PostNL… eens kijken hoe snel ze zijn…

13 likes

Of een leuke rubberen tropic zou ook niet misstaan

2 likes

Goed idee!

Zeg @Proenski was jij toevallig ook niet ooit eigenaar van dit horloge? Of zo’n zelfde horloge :wink: ?

Mooi zeg!

1 like

Of het dezelfde is zou ik niet durven zeggen maar dit model heb ik inderdaad gehad.

Leuke retro look zonder de zorgen van vintage :+1:t3:

Vandaag is mijn rode kamasu aangekomen. Eerste indruk heel goed. Op foto’s en filmpjes stoorde de inkepingen van de bezel mij. In het echt stoort het helemaal niet.

Ik zag in veel reviews klachten over de kroon. Op het eerste zicht dacht ik oh dat valt goed mee. Toen wou ik hem op de juiste tijd zetten …

Morgen een nieuwe poging :sweat_smile: zat dat bij iedereen zo vast?

1 like

Die rode is tof hè! :ok_hand:

Het is een schroefkroon. Dus eerst losmaken. (Met je vinger erachter en dan naar boven bewegen)
Dus tegen de klok indraaien.

Als hij los is kun je hem opwinden of de kroon helemaal uittrekken voor tijd instellen of half voor dag/datum.

Veel plezier met deze mooie Orient :wink::+1:

Ik kon het weer niet laten :blush:

Vanmiddag deze besteld

9 likes

Leuke Orient Job! :+1:

Ben ook nog altijd op zoek naar een Japans dagvenster., maar moeilijk te vinden.

Heanig an ! :wink:

1 like

De band is prachtig!

1 like

Op de rode Kamasu bedoel je ?