Orient only

I love Orient. Vet dial. Heb je ook wat van de Star Line?

Nee helaas (nog) niet!

19 likes

Een wat meer ‘dressy’ Orient vandaag.

13 likes

6 likes

Ik zit al een tijdje in een struggle hoe ik mijn Ray moet gaan dragen. De band waar deze op komt oogt naar mijn mening te breed, en ik heb ook al eens een James Bond grijs-zwarte nato geprobeerd die redelijk goed werkt. Nu probeer ik m uit met een leren band.

6 likes

@RobinHoekstra Strapcode staal of een vintage rubbertje (waffle of tropic)

9 likes

Persoonlijk vind ik leer op een duiker niet zo, sailcloth is ook een goede optie:

!

Dit is van Barton, echt mooi spul

5 likes

Bedankt voor de adviezen. Ik ben inderdaad ook bekend met het idee van de stalen banden van strapcode. Een keer gezien in een youtube video waar ze de Ray gaan modden, daar veranderen ze ook de bezel en het glas volgensmij, echt een prachtige mod vind ik.

1 like

Die doet me denken aan mijn Politician (niet meer in bezit)

9 likes

Saturation :grinning_face_with_smiling_eyes:.

16 likes

Op bruine leren band misschien nog wel het mooist!

12 likes

Deze is nu een dikke week in huis, en in ben er heel tevreden van moet ik zeggen…
De looks zijn ok, en de prestaties van deze automaat ook. Loopt zo’n 5 à 6 seconden per dag voor, 40 seconden per week…

17 likes

12 likes

Hey Rickwick. Is dat een FEV0V004S ?

Klopt alleen dan nog een H erachter!

Prachtig! Zou wat mij betreft 10x zo duur kunnen zijn. Wat heeft Orient er toch juweeltjes tussen zitten!

Ook al zo’n mooie! :+1:

Prachtig! Zou wat mij betreft 10x zo duur kunnen zijn. Wat heeft Orient er toch juweeltjes tussen zitten!

Ik bedoel deze

7 likes