Orient Saturation Diver SEL02002B

Wederom met pijn in het hart, dit fantastische horloge te koop. Ik kan iets moois in het hogere segment aanschaffen maar moet deze dan met tegenzin laten gaan. Het is een fantastisch ding! Horloge heeft twee eigenaren voor mij gehad, allebei gerespecteerde HF leden.

Het verplichte (!) rijtje:
Alleen te koop :

Merk en model: Orient Saturation Diver SEL02002B
Diameter: 45,7mm
Leeftijd: niet helemaal zeker maar dacht 2015
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): oktober 2022
Factuur en/of certificaat: alle geleverde documenten
Originele doos en/of eventuele accessoires: compleet met tags/ongebruikte rubber band/gereedschap/schakelsboekjes/doos/omdoos
Verzendkosten of afgehaald: beide mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): zeer nette gebruikte staat/op bezel bij 56 een krasje.
Soort uurwerk en kaliber: 22 Jewels 40N5A Automatic
Vaste prijs: 900 Euro (wat ik ook heb betaald) en hieronder echt geen interesse.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Bedankt voor het kijken!

14 likes

Upje!

4 likes

Omhoog!

5 likes

Onder de aandacht weer;

7 likes

Tevens met een Super Engineer II band.

6 likes

Mochten jullie deze gemist hebben😉

2 likes

Deze is gereserveerd voor een uiterst vriendelijk forumlid.

3 likes

Reservering er weer af en beschikbaar voor ‘The lucky one’ !

2 likes

Gereserveerd voor HF-lid👍🏼

3 likes

Reservering er weer af en inruil van een Planet Ocean (45,5mm) overweeg ik misschien wel.

3 likes

Omhoog maar weer, inruil wordt inmiddels overwogen;

4 likes

Omhoog maar weer, een net bod wordt overwogen.

5 likes

Onbegrijpelijk dat deze nog niet weg is;

Een fatsoenlijk bod wordt overwogen, inruil Omega Seamaster Planet Ocean (45,5mm) bespreekbaar.

4 likes

Nog maar even met wat verse foto’s van vanmiddag. Zeer mooie staat! Een net bod wordt dus overwogen en leuke inruil misschien ook (kloeke duikers).

3 likes