Orient verkoper

Hallo,

Kent er iemand een betrouwbare verkoper van orient horloges? Ben meer specifiek op zoek naar de modellen Orient 2ER00001B en Orient Mako.

Alvast bedankt.

Mvg.

Dirk Diggler Schreef:

Hallo,

Kent er iemand een betrouwbare verkoper van orient
horloges? Ben meer specifiek op zoek naar de
modellen Orient 2ER00001B en Orient Mako.

Weet niet of zij die modellen ook heeft, maar eBay shop ‘dalia’s watches’ zag ik meermalen aanbevolen op Duitse fora.

Ik heb hele slechte ervaringen met dalia watches. Een Mako van mij is gestolen en men gaf daarna geen response meer. Mede door het feit dat men 0 communicatie voerde heb ik mijn geld via een paypal claim terug gekregen. Deze shop is mi betrouwbaarder.http://watchmann.com/orientwatch.asp

en waarom niet gewoon in de winkel kopen ? dealers zijn op te vragen bij de importeur
mvg

Goed dat je die negatieve ervaring meldt. Voor mij tellen positieve oordelen bij fout gelopen situaties het zwaarst. Niet-communiceren = afvallen.

Maar hoezo is Watchmann betrouwbaarder? Hebben zij ooit iets moeten oplossen of is het alleen maar je indruk?

(Watchmann’s prijzen zijn overigens ook wat hoger, bv 148 dollar ipv 113 voor een 65003D, maar als ze betrouwbaarder zijn is dat geen gek verschil).

@gediplomeerd
Hij vroeg naar een betrouwbaar adres, niet naar welk verkoopkanaal. Tegenwoordig is internet al net zo ‘gewoon’ als de winkel.

Ik heb nog niets bij Watchmann besteld maar de communicatie over verzendkosten was wel heel snel en correct. Het is inderdaad een indruk. Maar misschien zijn er mensen die daar al gekocht hebben.

Nederlandse dealers verkopen niet alle modellen. Bovendien scheelt het je soms 50% in de aanschafprijs.