Oris Aquis 39,5 mint green tungsten zgan

Deze schitterende Aquis een aantal dagen geleden aangeschaft maar de flippertinus in mij heeft toch liever een zwarte Aquis :grinning_face_with_smiling_eyes:.

Het is een schitterende wijzerplaat met een mintgroene kleur. Dit maakt het horloge heerlijk neutraal in kleur. Een must-have voor de liefhebber. Wat het horloge uniek maakt is de tungsten bezel wat harder is dan keramiek.

Mijn voorkeur gaat uit naar verkoop, of een trade met een zwarte Aquis. Voel je vrij om een (schappelijk) voorstel te doen, dan komen we er wel uit.

:camera_flash:Extra foto’s op verzoek mogelijk.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Oris Aquis Tungsteen Mint green
Diameter: 39,5
Leeftijd: 2 jaar
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 25-02-2022
Factuur en/of certificaat: factuur en certificaat aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set
Verzendkosten of afgehaald: beide mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): zgan met enkel haarlijn krasjes
Soort uurwerk en kaliber: Oris 733 (aangepaste SW 200-1)
Vraagprijs: €1500
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

21 likes

:up:! Prijs zakt naar €1300,-
Stuur me een bericht dan komen we er wel uit!

Ik kon niet wachten en heb inmiddels een zwarte Aquis aangeschaft. Deze mag dus echt weg voor een bodemprijs:

€1.200,- voor de snelle beslisser😃!

Hierbij nog een paar lekkere plaatjes:

13 likes

Up!

Up!

:up:

2 likes

Up!

1 like

Up! :wink:

Up!

Ik krijg voldoende ruil voorstellen maar de knoop is nog niet doorgehakt.
€1100 dan, take it or leave it :smirk:

1 like

Up!

1 like

Up!

1 like

Up! Prijs zakt naar 1050,- en gaat niet verder zakken.
Eenmaal, andermaal?!

1 like