Oris Aquis Clipperton

Beste forumleden,

Ik ben op zoek naar een Oris aquis Clipperton. Wie kan mij aan dit model helpen? In het verleden zijn er wel eens wat via het forum te koop aangeboden. Gezien de vraagprijs toen en de prijzen die ik zie op WatchRecon denk ik dat een prijs van € 1.200 fair is.

Ik hoor graag van jullie!!

Deze al gezien? Geen 1200 euro, maar wel erg fraai en bijna nieuw! Bovendien betrouwbare gast, die @ErikST. Dus… :sunglasses:

2 likes

Of

Is wel een verschil…TS is op zoek naar het oude model en niet inhouse movement.

Zou overigens ook voor die van @ErikST gaan, jarenlang zorgeloos plezier :ok_hand:

2 likes

Clipperton is nieuw model

1 like

Is nog een vaste prijs ook.
Tja, ik denk dat je qua restwaarde iets vergelijkbaars koopt & bij mij heb je rubber & staal & wat is het ook alweer? 10 jaar garantie dacht ik?! :sunglasses:

1 like

Ok thnx dan zit TS er niet goed in :wink:

Deze variant met het nieuwe in-house-uurwerk is zeker fraai, maar ik ga toch liever voor een zwarte bezel. Gezien de prijzen die voor een Clipperton worden betaald past die bovendien ook wat beter bij mijn budget wat ik er voor wil uitgeven. :blush:

2 likes

Deze Oris source of life staat te koop in het blauwe deel:

Misschien een optie?

Ik heb deze zelf afgelopen week aangeschaft, vind het echt een topper. Hier wat foto’s van de mijne:

1 like

Ook erg gaaf maar ik heb vooralsnog echt mijn zinnen gezet op de Clipperton.

Dank voor het meedenken!

2 likes

Nog steeds niet wat je zoekt maar kwam deze tegen als occasion bij Eugene van Baal.

1 like

Dank voor het meedenken. Ook een erg gaaf exemplaar, maar ik hoop vooralsnog op een Clipperton voor een goede prijs.

1 like

Mooiste Oris die er is!

1 like