Oris Aquis Groen op Staal - 43,5 mm

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop, een mooie oris aquis groen op staal, 43,5mm, maar draagt bijzonder kleiner.

Ik heb het horloge overgenomen van een mede HF lid, als een tijdelijke speeltje, in afwachting van een andere Oris. Nu heb ik dat model al een tijdje binnen en de Aquis mag daarom weg.

Merk en model: Oris Aquis Green
Diameter: 43.5 mm
Leeftijd: 2019
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Maart 2022
Factuur en/of certificaat: garantiekaart aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set (doos, schakels, garantiekaart, boekje)
Verzendkosten of afgehaald: kan beide.
Conditie (krassen, werking etc): Goede, gebruikte staat.
Soort uurwerk en kaliber: Oris 773/ swiss Sellita SW-200-1
Vraagprijs: Wat ik er zelf ook voor heb betaald, 1150 Euro vast.
PS. voor de nieuwe TL1 leden die aan het lowballen zijn…Welkom op dit forum en really…

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object, van de vorige eigenaar en een paar van mij. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een d!ckpick. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

9 likes

oftewel een UP

up

Dit recept komt van mijn oma aan mijn moeders kant vandaan. Helaas heb ik deze opa en oma nooit gekend, maar ik weet zeker dat ik het goed met ze had kunnen vinden. Er wordt in de familie nog altijd veel over ze gesproken. Wat had ik graag deze taart een keer met mijn oma gebakken om er samen bij een kopje thee lekker van te smikkelen. Deze taart heb ik samen met mijn moeder gebakken. Tijdens het bakken kreeg ik weer allerlei leuke verhalen over mijn opa en oma te horen.

INGREDIËNTEN
200 gram ongezouten roomboter
200 gram witte basterdsuiker
400 gram zelfrijzend bakmeel
1 ei (de helft is voor het deeg, de andere helft voor het bestrijken)
8 gram vanillesuiker
snuf zout
1,5 kilo zoetzure appels (ongeschild)
75 gram kristalsuiker
3 tl kaneel
15 gram paneermeel

7 likes