ORIS Divers 65 'Glow'

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en te ruil: prachtige Oris Divers 65, de ‘Glow’.

Ben toch weer opzoek naar een Seamaster als duiker… alhoewel deze Oris mbt value for money de Omega misschien wel naar de kroon steekt. Dus zoek je een super duiker? Lekker quirky kleurtje? Vintage looks in modern jasje? En wil je van die te dikke nieuwe SMPc 300m hamburger zonder taper in de bracelet af? Of weg met die plompe Planet Ocean, die altijd al veel te groot was voor je pols?

Doe het gewoon, ga voor die Oris Glow. Hmmm… draagt lekker. Looks good. Do it.
En stuur me een berichtje. Cash only ook bueno. Zoek ik zelf wel wat moois uit. Bisous.

Merk en model: Oris Diver 65 Glow
Diameter: 40mm
Leeftijd: 2021 of 2022? Not sure…
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 10/2022
Factuur en/of certificaat: Alleen Certificaat
Originele doos: Yes
Verzendkosten of afgehaald: verzending gratis, koffie gratis.
Conditie (krassen, werking etc): kras op sluiting, wat deskdive sporen, voor de rest goed
Soort uurwerk en kaliber:Automatisch ORIS733 (op basis van SW200-1)
Vraagprijs/inruil indicatie: 1450,-

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de dag)

20 likes

Up en down. 1300,- (is 20% lager dan de goedkoopste op chrono24 in Europa) koopje!

Ook andere ruilvoorstellen zijn welkom! Graag wel automaat! Ajuus!

1 like

Up en down, 1250… al een paar mooie ruil voorstellen gehad, maar niet helemaal mijn stijl… dus kom maar op!

3 likes

Upje!