Welkom Maarten. Goed te weten dat de boutique hier ook actief is. Complimenten voor jullie winkel overigens
Uiteraard graag wat mij betreft
Hey Maarten. Leuk je hier te zien!
Gr Robin En een plaatje van vandaag.
Inderdaad . Dat ga ik niet redden, maar bedankt voor het aanbod
Welkom. Ik wilde donderdagavond de winkel bezoeken. Helaas, jullie waren dicht.
Welkom Maarten! Als Oris fan ben ik hier wel blij mee Kan ik bij jullie ook terecht voor vragen over onderdelen of service? Of moet ik daar nog steeds bij Nieuwendaal voor zijn?
Net te horen gekregen van de verkoper dat de Oris 1 jaar oud is en zonder de stalen band. Dus wel nog 1 jaar garantie.
Ik denk dat deze grijs wel rond de 1100 (dus niet op staal) te krijgen was 1 jaar geleden. Dan is 900 wel veel.
Jazeker… te veel mi. Ze zijn niet veel op staal geleverd is mijn indruk. De stalen band is wel erg mooi en draagt heerlijk. De lederen band is zoiezo niet best qua kwaliteit, verwonderd mij niet dat deze afgedragen is na een jaar.
Ik zou het doen hoor, als je hem mooi vindt. Die ‘afgedragen’ leren band is ook de stijl he. Tophorloge hoor die Chronoris, verveelt mij nooit.
Robin is er altijd als ombudsman voor de Chronoris
Welkom. Hoe meer Oris liefhebbers hoe beter😀
Welkom. Ik geniet nog steeds van de mijne
, is behoorlijk goede beschrijving.
Daar heeft Robin wel een punt @Vinner . Die ziet er na een paar keer dragen al redelijk ‘vintage’ uit. Heb je een foto van de band?
Ik kan door al die errors niet eens normaal reageren
Maar nee, nog geen foto’s gezien dus kan nog niets delen. Waarom zou je die graag willen zien?
Was benieuwd hoe de band er aan toe is
Welkom allemaal
Dan mag ik mij hier ook wel bij aanmelden. Sinds kort (eindelijk) in het bezit van een Oris. Al heel lang stond het op mijn lijstje, dan nu toch de knoop doorgehakt.
Ik ook hoor, foto ga ik vragen als hij wil zakken met zijn prijs
Welkom @OrisBoutiqueAmsterdam !! gaaf je hier te hebben
En welkom @ikrisky !! Suoer binnenkomer ! Ben nog steeds helemaal weg van mijn Aquis
@Myrrhman mooie foto. Ik ben benieuwd wat je nog meer voor moois hebt.
Prachtige Oris!