@OrisBoutiqueAmsterdam Welkom Maarten, het was leuk je afgelopen vrijdag in de winkel gesproken te hebben en je nu hier te zien enig idee hoeveel man je kan verwachten donderdag?
Dank !
Ja, dan toch maar weer een shameless plug naar mijn Instagram
Als iemand nog een stalen band heeft liggen voor de propilot date houd ik me aanbevolen! (Altijd te proberen hier bij oris only)
Sodemieters, dat is niet mis. Dat zijn echt mooie foto’s
Dankjewel !!
Een Oris gaat toch niet kapot?
Hebben jullie geen 2e hands diver 65 liggen (42 mm) toevallig?
Dan moet je @daffie effe 'n PB sturen.
Há Maarten! Welkom!
Hoi Erik., Ja die heeft idd de juiste uitvoering te koop. Maar moet nog ff sparen!
Vandaag een lief klein Oris’je binnen gekregen voor mevrouw Royke74
Prachtig hoor, gefeliciteerd voor mevrouw Royke74
Mooi Roy!
Hij wil niet zakken qua prijs dus de foto komt niet. De zoektocht gaat doorrrrrr…tenzij ik mij bedenk
Van harte welkom ook van gedoodverfde Oris liefhebber Klokkengek! Als ik weer eens in Amsterdam ben kom ik zeker even langs in jullie winkel!
Gefeliciteerd, mooie aanwinst! Geniet er samen van in goede gezondheid!
Dank je! Heeft mevrouw Kokkengek de dames Aquis ook nog altijd?
Uiteraard Roy! Die gaat nooit meer weg, dat is zeker. Ze is er ongelooflijk blij mee en altijd als we het erover hebben valt jouw naam weer. Zo werkt dat hier bij ons.
Haha… dat is leuk om te horen Harry. Ik zie ze eigenlijk nooit in t wild , extra leuk dat hij in huize Klokkengek blijft
En kijk eens wat er bij mij is aangekomen vandaag! Het zal toch niet weeeeeer een … zijn?
En tezamen
Aandelen Oris?
Serieus mooie set