Mooi Maar ik had hem minder ‘flets’ verwacht. Misschien vertekend door de foto, maar ik had een iets dieper tint blauw verwacht.
Ik zal hem eens gaan passen binnenkort
Supermooi. Genieten!
Mooi hoor!
@OrisBoutiqueAmsterdam Mister Oris! Kan jij het onmogelijke ? Ik wil graag onderstaand model aanschaffen. Maar ja, niemand heeft hem meer liggen en dus ben ik genoodzaakt hem online te kopen en dat is een no go voor mij. Kunnen jullie deze wel in de winkel krijgen via jullie contacten?
Als diegene dan óf een nette prijs erbij zet óf interesse heeft in een inruil van een Speedmaster automatic, dan wil ik wel!
De toekomst zal het uitwijzen
@leftliner het is inderdaad echt een grijsblauw zoals op de foto. Van lichtjes paars naar blauw naar grijs afhankelijk van de lichtinval. Ik heb 'm natuurlijk nog niet in volle zon gezien met dat weer nu Het past echt goed bij de vintage stijl.
Vandaag in de boutique geweest om ook wat te passen: top winkel met echt een hart voor wat er ligt. Ik kom zeker terug voor een horloge!
De Pointer Date Green is aangekomen bij huize Royke74
Nice! Geniet er van!
Ik heb mijn oog laten vallen op de blauwe
Schitterend! En, eerste indruk?
Prachtig! Leuk gedaan de polish en brushing van de case Het vintage uiterlijk met het bolle saffier is erg leuk ook . Erg tevreden dus
Gaaf ! Congrats !
Helemaal akkoord, het is echt een geslaagd ontwerp! En niet te opzichtig door die brushing en de matte wijzerplaat. Geniet ervan!
Lekkerrrrrr
Iedereen bedankt voor de positieve reacties Ben er zelf ook enorm blij mee
Nice! Toffe kleur zo groen! Proficiat!
Huize Mikos92 wordt hier een tikkeltje jaloers van! Prachtig exemplaar!
Wat Oris nu weer heeft. Serieus ja , Star Wars editie van de Pro Diver en de Aquis
Herken t. Goed dat de mijne een broertje heeft op t forum! Geniet ervan!
Nice Roy! Gefeliciteerd!
Die Stormtrooper is wel gaaf. Azië krijgt alle mooie LEs
De 65 Formosa heb ik ook niet te pakken kunnen krijgen
Maaaaaar, de Oris Amsterdam Boutique edition zit er aan te komen.