Oudejaarstrekking ...... welk horloge zou jij kopen als je wint!?

Vintage dan?
Voor de nieuwe serie kun je eens bij BoumanOnline kijken.

Ik heb wel een tip. Gewoon doen dan, en daarna kun jij weer voor horloges sparen zonder schuldgevoel :ring:

1 like

Ik denk gloednieuw.

Waar wil je een tip voor? Als je het van plan bent, doen!

2 likes

Ik steel @daffieā€™s plaatje even. Ik heb ze overgetypt, en ga deze regels in 2018 gebruiken als steuntje. Ze spraken me erg aan.

Voor @Sas0182, nummer 18. Alhoewel er meer toepasbaar zijn :sunglasses:

3 likes

Knap staaltje! :+1:

2 likes

Die Lama heeft makkelijk praten met zijn Patek!! :expressionless:

2 likes

Ja die gozer kan er wat van! :astonished:

1 like

:thumbsup:

Die meneer Lama had dat nog niet zo gek gezien. Wijze woorden indeed :ok_hand:

1 like

Ik heb maar een half lotje dus hou het bij een Rolex Datejust 2 met blauwe dialā€¦

On topic: prachtige adviezen!!! :smirk:

+1

Ik zou eerder voor een mooie complicatie gaan dan meer neerleggen voor edelmetaal (wit)goud.

Een mooie Patek, Vacheron of een Lange 1. Dat staat een miljonair beter dan een witgouden GMT IMHO. Neem er dan een Batman GMT bij als toolwatch.

Je snapt dat het woord ā€œgeldā€ of ā€œvermogenā€ geen enkele keer voorkomt in het stukje hĆØ :joy:

Dat dacht ik ook.

2 likes

Ze zijn allemaal elk jaar belangrijk maar nummer 18 is voor mij speciaal relevant voor 2018!

1 like

Ik begin met deze twee verschrikkelijk uiteenlopende horloges:

En dan moet er uiteraard nog een Volkswagen Samba bus komen en nog een rode Italiaanse sportwagen. Maar welke weet ik nog niet. En dan heb ik vast nog tijd zat om rustig verder te kijken.

3 likes

ah, die laatste twee maken een hoop goed :smile:

2 likes

Als ik een arm met een GMT-Master uit zoā€™n busje zie hangen, is mijn hele dag goed.

2 likes

:joy:

1 like

Ja toch. Misschien ook maar een bijbehorend klimaat opzoeken met mā€™n busje.

1 like

Maar goed, zelfs mijn december kalender kraslot leverde nog niet eens een gratis lot op. Dus ik ben bang dat ik vanavond weer wat extra oud papier heb.

1 like