Oyster Perpetual 39 dilemma: zwart of wit?

Hallo allemaal,

De kogel is half door de kerk (figuurlijk dan he). De Tudor Pelagos en de Breitling Superocean II staan in het blauwe gedeelte. Ik heb mijn zinnen gezet op een Rolex Oyster Perpetual 39 (114300). Afgelopen dagen was ik nogal verknocht aan de witte variant. Deze zou wat kleur in de collectie brengen en een mooi contrast geven naast mijn Submariner 114060.

Echter begint de zwarte versie nu langzaam de overhand te krijgen. De zwarte heeft een lichte sunburst dial en staat wellicht wat dichterbij mijn eerste Rolex, de Explorer I 39mm 214270 MKII die inmiddels het veld heeft moeten ruimen voor de Sub. Ik heb het gevoel dat de zwarte OP 39 een meer tijdloze look is waarop ik minder snel uitgekeken zal raken.

U hoort het al een lastige keuze.

Welke variant heeft je voorkeur?

• Wit
  • Zwart

0 stemmers

Let’s talk watches! Cheers! :sunglasses: :+1:

8 likes

Wit, klaar, topic kan dicht.

19 likes

Ik zou toch echt voor de roomblanke variant gaan. :ok_hand:

3 likes

Jij koopt een zwarte. Ik vind de witte mooier.

Topic kan dicht denk ik :upside_down_face:

10 likes

De middelste :+1:

4 likes

Het dekt niet helemaal de lading, maar zwart is saai en éénheidsworst naast jouw 114060. Zonde. Wit all the way.

3 likes

Ik vind dit spannender dan de laatste aflevering van GTST van het seizoen.

20 likes

Ik zou in plaats van de witte een witte Omega Globemaster kopen. En in plaats van de zwarte een Explorer I 39mm.

Maar dat is je vraag niet. Doe ze eens om een kijk welke je het meest aanspreekt om de pols!

1 like

zwart, die vind ik chiquer. Het maakt niet uit dat je te weinig kleur in je collectie hebt.(wit en zwart zijn geen kleuren trouwens)

1 like

Je bent snel bijgedraaid :sweat_smile:

Oyster Perpetual 39 in wit of zwart heb ik ook aan gedacht. Maar om voor een OP de Pelagos en de Superocean op te offeren vind vrij gortig. Aan de andere kant kan ik dan wel de Black Bay met alle bandenopties in de collectie houden.

Vind een Explorer II wel echt meer horloge voor je geld dan een OP.

Koop die zwarte maar. Veel conformistischer en beter te krijgen.

1 like

Geef dan wat meer uit en koop dan wat interessants in het zwart…

Een Air King

Of een Datejust 36

1 like

Je vergeet de mooiste optie.

31 likes

Ik heb een whisky nodig…

Ga voor zwart. Veel zijdiger

2 likes

Geen van beide eigenlijk. Blauw.

Als je mijn foto leent, weet je al wat ik kies :nerd_face:

1 like

Jij bent zowel op de witte als de zwarte snel uitgekeken. Merk en aanzien is belangrijk voor je, dus een saaie instap rolex gaat je geen rust geven.

Let’s not talk rubbish…

4 likes

Hallo, nu moet jij eens ff goed luisteren kerel.

Ophouden met je gemiep, ophouden met dat zwartkijken.

Die witte kopen en rap een beetje.
He, ik vond wit op t plaatje altijd wel ok maar iets wits kopen ho maar.
Heb nu die witte Breitling en echt, draagt zoooooooooooo lekker een witte plaat.

Zwarte keuze heb je in overvloed, ga voor wit.
Wit zei ik, wit!

En nee, de verkeerde keuze kan je niet maken.
Wel de betere keuze------->WIT

17 likes

Ga voor blauw!

11 likes

Deze

26 likes

De kracht zit hem juist in de simplicity en eenvoud. Het is een tijdloos horloge dat op elke gelegenheid kan.