Oyster Perpetual only

Je hebt gelijk, 8 sept besteld zie ik. 2,5 mnd

1 like

Dat geeft me toch nog een sprankje hoop dat ik alsnog de op 36 green hopelijk voor t einde van t jaar om de pols mag slingeren :innocent:

3 likes

Ik hoop met je mee :watch: :ok_hand:

2 likes

Al weet ik niet hoe blue vs green verhoudingen zijn op de lijst…

9 likes

Je hebt m gewoon al :smiling_face_with_three_hearts:. via ad? En hoelang moeten wachten? Sta zelf nu een aantal weken op de lijst

:ok_hand: maar tof. Veel plezier er mee!

1 like

Naar wat ik begreep even populair. Maar goed, ze zeggen zoveel overal.

Prachtig, zeker het wachten waard :ok_hand:t2:

1 like

En dan te bedenken dat je een datejust tegen list kan kopen, oyster en gladde bezel, 36mm voor
6750, en de 41 voor 7200 als ik mij niet vergis? :see_no_evil: ben zelf voor de 126200 gegaan met zwarte plaat. Gewoon zonder wachtlijst bij gassan opgehaald.

1 like

Zegt trouwens niets over de O.P want wat een prachtig horloge!

1 like

Oyster Perpetual!! Blijft mooi!

15 likes

Ik sta ook nog op de wachtlijst… net zoals de meerderheid die in september voor de nieuwe OP zijn gegaan :sweat_smile:

Er is ook nog een verschil tussen op de wachtlijst en op de wachtlijst met aanbetaling.

Ligt aan de AD denk ik, van Leon Martens kreeg ik na 2.5 maand het bericht om mijn Datejust 41 (smooth bezel, jubilee, rhodium) op te halen. Ik heb nooit hoeven aan te betalen. Ook heb ik hem niet opgehaald trouwens :joy: . Er wacht nu een prachtige 116234 op me (fluted en jubilee).

ben je dan een regulier klant van Leo Martens of ben je gewoon binnen gestapt en de DJ gewoon besteld??? :slight_smile:

Gewoon binnenstappen en lullen als Brugman :joy: Dit was mijn tweede keer in de zaak, eerste keer was een tijdje geleden voor de micro-adjust van mijn Air-King, niets gekocht dus.

1 like

Deze logica vat ik niet helemaal, als je een blauw OP41 wil kan je die denk ik redelijk snel krijgen, de groene daarentegen wat lastiger. Ik zou beiden gewoon voor list kopen ipv mezelf op te lichten door niet te wachten en boven list te betalen. De OP41 groen gaat net als alle anderen voor 5600 euro list dat is wel even 1000 minder dan de goedkoopste DJ.

Snap dat de listprijs lager ligt dan die van de datejust, ik had het zo bedoeld: als je ziet wat sommige grijze handelaren nu door de lastige verkrijgbaarheid voor de OP vragen, kan je voor hetzelfde geld een datejust aanschaffen tegen list, die dan in mijn geval ref. 126200 gewoon verkrijgbaar is. :wink: sorry voor de verwarring!

2 likes

Snap niet dat mensen niet gewoon kunnen wachten er op, en om die reden maar meer geld neer gooien dan nodig is. Bedoel als je OP41 wil in bijv turquoise daar ga je toch geen 8000+ voor neer tellen als het voor 5600 kan? Geduld is een schone zaak naar mijn mening.

1 like