Oyster Perpetual only

Je vergist je helaas niet. Ik schreef overigens ook niet dat ‘ie wel bestond. Ik suggereerde slechts dat ‘ie zou moeten bestaan.

1 like

Schitterend. Alleen jammer van die dubbele batons bij 3,6,9. En het onlogische van twee kronen op de wijzerplaat: in het goud op de positie van de 12 en tegenwoordig ook geprint onder de 6. Dat laatste is net niet nodig, als je het mij vraagt.

Ik heb in september ook een aanbetaling van 25% gedaan. Echter geen idee wanneer voor mij de optie tot annuleren bestaat. Is hier een vaste tijd voor? Anders maar even met contact met S&C opnemen. Niet dat ik wil annuleren maar mocht ik de OP ergens zien liggen neem ik ‘m mee en wil ik de huidige bestelling wel annuleren.

Ok. Vind het wel mooi en die twee kronen vallen echt niet op, is dat je het nu zegt.
Cool toch, 2 (TWEE) KRONEN!

Het is natuurlijk ook een kleinigheid. Op eerdere OP’s stond die kroon onder de 6 er niet. Ben dus wel benieuwd wat de overweging is geweest om die er aan toe te voegen. Bij Rolex gebeurt er volgens mij namelijk zelden of nooit iets ‘per ongeluk’. Geniet van je mooie horloge!

1 like

Stond bij mij ik de bevestigingsmail die ik heb ontvangen.

Ook een vraagje: ik heb begrepen dat het nieuwe uurwerk dat ook in jouw OP zit wat ‘herrie’ maakt als je ermee schudt. Kun je dat bevestigen? Valt het mee?

Mijne is muisstil

Twee kronen op de wijzerplaat? Die kleine is toch bijna niet te zien joh?! :rofl: Ik heb daar echt nog nooit naar gekeken. En anders is hij zo klein dat het wel een beetje zoeken naar iets negatiefs is.

On-topic. Plaatjes :laughing::raised_hand_with_fingers_splayed:

6 likes

Geeft aan dat er een nieuwer uurwerk in zit. Hoewel je dat bij de nieuwe OP’s makkelijker kunt zien aan de nieuwe wijzerplaten natuurlijk.

Prachtig! En zelfs nog wat opwindender op een jubilee-band. Die heb je er apart bij gekocht? Voor (of liever tegen) welke prijs, als ik vragen mag?
En dan te bedenken dat ik vorig jaar de rhodium (OP 39mm) heb gekocht heb en de red grape heb laten liggen. Vond toen de rode puntjes op de red grape storend; nu absoluut niet meer. De rhodium is ook heel erg mooi, maar met de net aangeschafte Explorer (I) erbij die natuurlijk wel aardig wat gelijkenis vertoont met de rhodium, had ik denk ik liever destijds gekozen voor de red grape. Maar ja, misschien een keer in mijn OP een andere wijzerplaat zetten.

Ik heb die jubilee erbij gekocht ja, maar niet voor dit horloge. Sterker nog, hij past eigenlijk niet. Dit is mooi zijn voor de foto. Hij heeft teveel speling op de end-links. Dat geldt dus voor de banden 63200 en 63600. Geen optie dus.

Horloge is ook al weer vertrokken maar kon hem wel waarderen.

De op 36 mm kon mijn dochter gisteren ophalen, moet zelf nog wat betere foto’s maken.:smile:

15 likes

Top! En waar opgehaald?

2 likes

Bij Leon Martens.
Ze heeft hem in oktober besteld.
Maar de foto’s zijn slecht, ze is niet gewend een foto van een horloge op de pols te maken.

5 likes

Heel gaaf horloge voor je dochter hier zal ze zeker wel heel blij mee zijn

1 like

Dat mag ik toch hopen, ze vind de kleur geweldig.:smile:

Wel vrij groot op haar pols imo. Maar heel gaaf ding, mijne komt in maart :slight_smile:

3 likes

Lekker hoor! Ook deze?

1 like

@Deniz. Nu ben ik wel nieuwschierig:

Via een ad . Dus zonder premiums? hoe weet je dat zo zeker dat t maart word? En welke kleur? En sta je al lang op de lijst?

Bij navraag word ‘weten niet wanneer die komt’ als algemeen antwoord gegeven of we kunnen je voor veel kleuren niet meer op de lijst zetten